En del lagar måste man helt enkelt bryta.
Jag skriver alltid på en sedel när jag kommer ihåg, nya sedlarna känns dessutom extra bra att skriva på. "you are the slave" står det på mina om du råkar snubbla över en.
En del lagar måste man helt enkelt bryta.
Jag skriver alltid på en sedel när jag kommer ihåg, nya sedlarna känns dessutom extra bra att skriva på. "you are the slave" står det på mina om du råkar snubbla över en.
Inte jag heller när jag läste det nu :-D.
Får tänka lite och se om jag kommer på tankegången.
I övrigt ber jag om ursäkt med ett skamset flin.
kanske var lite trött, det var ändå halv 2 på natten du skrev haha
lite roligt ändå om du hoppar på färjan till åbo och betalar middagen med en svensk trehundring 🤣
kanske var lite trött, det var ändå halv 2 på natten du skrev haha
lite roligt ändå om du hoppar på färjan till åbo och betalar middagen med en svensk trehundring 🤣
Du har nog rätt där, kan bli lite svammel på nattkvisten.
Verkar jobbigt att hitta ngn som trycker 300-lappar. Så det blir inget av med Åbo. :-D
Fan vad synd att man hittar denna fantastiska tråd i 2018 - när kontanter nästan helt och hållet inte används längre och de få som använder är gamlingar utan tillgång till FB.
Finns det något liknande man kan göra i dagens samhälle eller är det slut på detta?
Står i kassan på jobbet vissa stunder
Kan börja med detta i slutet av nästa vecka eller på måndag med detta igen.
Återkommer när jag har satt igång det
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!