Citat:
Ursprungligen postat av Idealisten
Hittade en av dina nu en sådär 4 år senare, eller du kanske fortfarande märker sedlarna aktivt. Tänkte att det var lättare för dig att hitta om jag citerade i denna tråd i stället.
En 20:a märkt "FB KRAFSE" i Göteborg i närheten av Linné. En milf i 45-50årsåldern köpte en kaffe med denna sedel. Möjligtvis din mors pengar som du smygmärkt?
Hur som. Slänger upp en bild när jag återvänt hem.
Vad sköj!

Lite gammalt inlägg iofs, jag såg det först nu när jag skummade igenom citerade inlägg.
Njae jag har inte märkt mina sedlar på länge nu, (är för paranoid för att betala med Krafse-märkta sedlar hela tiden) gjorde det bara en gång för sketalängesen så det är en av dem du har fått tag på.
Skulle vara kul med en bild, ifall du har kvar den förstås.
Jag ska förresten märka en 500-ing nu. Vågar bara märka en, den ska jag nog betala med vid ett speciellt tillfälle, någonstans där man inte är i närheten av sitt hem.
Edit: Det blev en något subtil märkning med en blå CD-penna, precis ovanför serienumret.
Edit: Jo men nu minns jag, det var visst min morsans sedlar! Det stämmer faktiskt. Däremot har jag för mig jag märkte mina också nån gång men minns inte riktigt när. Längesen var det iaf.