ny tjuga märkt, Fb ko.i.kuken
har även ett eget sedelnr på den. 1082 som står för sista siffran i året (1) månad (08) samt min nr på sedel jag märker (2) mitt sedel nr står på baksidan uppe till vänster
Har ju helt glömt bort detta projekt.
Märkte just en 100-lapp med blå text "FB MR", kommer kanske bli att betala med den på en LTN buss i Luleå idag, om inte mitt kort fortfarande fungerar. Om inte i Luleå idag så blir det Boden idag/imorgon.
Senast redigerad av MR 2011-08-26 kl. 12:37.
Har ju helt glömt bort detta projekt.
Märkte just en 100-lapp med blå text "FB MR", kommer kanske bli att betala med den på en LTN buss i Luleå idag, om inte mitt kort fortfarande fungerar. Om inte i Luleå idag så blir det Boden idag/imorgon.
Jag har kört märkningen: "H-E@Flashback"
Har märkt några hundringar och någon tjuga hittils bara då man nästan aldrig har kontanter.
Senast redigerad av HenkeEdge 2011-08-27 kl. 19:29.
Jag är lätt med,ska sätta igång med att märka dom sedlar jag har hemma för tillfället!
En fråga bara,hur är det egentligen med att märka sedlar rent juridiskt,är sedeln fortfarande giltig även fast man skriver på den? Eller måste man dölja det lite snyggt när man ska handla,så dom inte ser texten menar jag.
Märkte nyligen 5*20, 2*50, 5*100, 3*500 med fb-kexxet som jag håller på att skeppa ut i handeln. Hoppas på någon träff, har inte fått någon sedan April!
Jag är lätt med,ska sätta igång med att märka dom sedlar jag har hemma för tillfället!
En fråga bara,hur är det egentligen med att märka sedlar rent juridiskt,är sedeln fortfarande giltig även fast man skriver på den? Eller måste man dölja det lite snyggt när man ska handla,så dom inte ser texten menar jag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!