2007-07-20, 14:05
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Mina sedlar är märkta med FB Krappis.

Såklart man vill få äran att innehava valörer från mannen som har en utsökt sida i form av "Linnés historiska landskap" i sin signatur. Som den naturälskaren och uppskattaren av konst och poesi jag är var sidan förnämlig och minst sagt deliciös.

De sköna konsterna och naturen är en essentiell del av livet. Tackar för komplimangen.
Jag håller utkik efter FB Krappis-märkta sedlar.
Citera
2007-07-20, 14:10
Medlem
Köses avatar
Så var man med i ännu en kampanj! FB KÖSE
Citera
2007-07-20, 14:46
Medlem
00010000s avatar
Ett helt gäng med sedlar i samtliga valörer upp till 500 kommer spridas på Hard Rock Café (Stockholm), Glenfiddich Warehouse no. 68 (Gamla Stan) och Debaser Slussen ikväll.

Märks FB //01
Citera
2007-07-20, 14:53
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Passed indiscriminately across race, class and gender lines and written in the blood that keeps the beast alive.

Är man tuff om man märker tusingar?

Nej , men man är jävligt gay om man skriver skumma saker som är orelevanta för tråden på utrikiska.

Jag ska märka mina resterande sedlar i dag. Sprids med ljuset hastighet i morrn i krokarna kring stureplan/stadion.
Citera
2007-07-20, 14:54
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It
Nej , men man är jävligt gay om man skriver skumma saker som är orelevanta för tråden på utrikiska.

Mer än lovligt gay!

Nu ska jag ut och sprida några hundralappar på systembolaget. Fortfarande märkta med: FB Tyskhat.
Citera
2007-07-20, 15:23
Bannlyst
Tycker alla kan skriva "legalisera cannabis". Eller varför inte "www.cannabisera.se"
Citera
2007-07-20, 15:30
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre
Tycker alla kan skriva "legalisera cannabis". Eller varför inte "www.cannabisera.se"
Det är provocerande och fyller inget egentligt syfte. Det här är ett projekt för att föra ut FB och en rolig grej, ställningstagande för cannabis finns det bättre vägar för.
Citera
2007-07-20, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Det är provocerande och fyller inget egentligt syfte. Det här är ett projekt för att föra ut FB och en rolig grej, ställningstagande för cannabis finns det bättre vägar för.

vadå inget syfte?! Skriver du www.cannabisera.se så fyller det ett jävla bra syfte.
Citera
2007-07-20, 15:33
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Jaha.
Jag tycker alla kan skriva 00010000 är den roligaste killen på FB på alla sina sedlar men jag sitter inte och väntar på att det ska hända heller.

Alla delar inte dina åsikter om narkotikapolitiken (även om jag misstänker att många här gör det).
Citera
2007-07-20, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 00010000

Alla delar inte dina åsikter om narkotikapolitiken (även om jag misstänker att många här gör det).

Nä jag vet, det finns idioter överallt tyvärr
Citera
2007-07-20, 15:36
Medlem
micaeles avatar
Citat:
vadå inget syfte?! Skriver du www.cannabisera.se så fyller det ett jävla bra syfte.
Det fyller inget syfte i det här projektet. Skriv hur mycket cannabis du vill på sedlarna, men försök inte (genom att mest vara otrevlig, uppenbarligen) övertyga andra att göra det också.
Citera
2007-07-20, 15:38
Bannlyst
Märkte precis 40 st 500 sedlar Hela semsterkassan är nu märkt med fb drop, kommer spridas flitigt från skövde till malmö
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in