2007-07-19, 20:43
Medlem
Snyltarens avatar
Vilken överasskning.. Var nere på affären och skulle köpa en glass med en 50lapp, så får jag tillbaka en 20a och en 5a.. På 20an står det FB Addus!

Bild kommer inom 1 min, ska bara koppla in webcamen
Citera
2007-07-19, 20:47
Medlem
Big_Bites avatar
En fruktansvärt banal och löjlig idé som bara kan uppkomma på FB...självklart märks mina sedlar i fortsättningen
Citera
2007-07-19, 20:51
Medlem
DawnOfTheDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Ok, jag skall redan ikväll konfigurera om min sedelpress så den sätter dit ett FB Dangerous_Mind vid nästa tryckning. Kul idé!

Hörru...vad är du för falskmyntare egentligen? Det finns inga 200 kronorssedlar.

2 x 100:-
Citera
2007-07-19, 20:52
Medlem
Snyltarens avatar
Här kommer bilden på sedeln jag fick tag på
Det står FB Addus på den
Dock är den fett suddig pg.a webcam.. Försökte med mobilen också men blev inte bättre

http://i7.tinypic.com/4l7bd5c.jpg

Addus, skriv gärna i tråden nu
Citera
2007-07-19, 20:56
Medlem
Apelsinburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipop
http://www.surl.se/

De där har inget att göra med de jag menar. Jag undrar hur man gör en klickbar länk som heter till exempel Projekt FB-märkning av sedlar 2007 och tar mig till den denna sida?
Citera
2007-07-19, 21:01
Medlem
Nålkåts avatar
Länka till den här tråden i er signatur!
Gör det genom att skriva: [URL = http://www.flashback.info/showthread.php?t=516635]Flashback sedelprojekt -07[ / URL]*
Vad man ser i er signatur då kommer alltså vara: "Flashback sedelprojekt -07

På så sätt lägger fler och fler märke till tråden för varje minut.

*Fast utan mellanslag.
Citera
2007-07-19, 21:01
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinburk
De där har inget att göra med de jag menar. Jag undrar hur man gör en klickbar länk som heter till exempel Projekt FB-märkning av sedlar 2007 och tar mig till den denna sida?

Du väljer att prenumerara på tråden eller att du sätter den som ett externt bokmärke i din webläsare.
Citera
2007-07-19, 21:03
Medlem
småsurs avatar
Med risk för att ta sedelmärkningen lite väl seriöst.
Jag extraknäcker just nu på ett ställe där jag kör nattskift, står i kassan , så jag har redan skrivt FB på rätt mycket sedlar där många redan finns ute i omlopp, tyvärr har jag inte hunnit få tillbaka några märkta sedlar.

Det är ju iof. otroligt klurigt att få tillfälle att skriva på sedlarna, man ser ju bra skum ut om man står och kluddrar på pengar på arbetstid, men jag gör mitt bästa. Inte är detta fusk??
Citera
2007-07-19, 21:11
Medlem
Snyltarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av småsur
Inte är detta fusk??

Nää, man kan väl inte fuska med detta alls? Fortsätt skriva.. Skriver du bara FB eller skriver du FB småsur?
Citera
2007-07-19, 21:18
Bannlyst
Får jag vara med och leka? "FB C-O" står det på mina.
Citera
2007-07-19, 21:19
Medlem
småsurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyltaren
Nää, man kan väl inte fuska med detta alls? Fortsätt skriva.. Skriver du bara FB eller skriver du FB småsur?
Okej bra
som det står sammanfattat på sida 22 så skriver jag bara FB
lättast och säkrast så tycker jag, dessutom verkar det som att ingen annan gör det så det är väll min signatur antar jag, sen enligt "den nya regeln" som jag inte vet om vi andvänder, alltså den som först väljer signatur "får" den.
Citera
2007-07-19, 21:21
Medlem
Sartres avatar
I'm in MOFOs. På mina sedlar står det "FB - Sartre".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in