2007-07-18, 16:52
Bannlyst
Prånglar ut samtliga mina innan veckan är slut.
Citera
2007-07-18, 16:52
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00ven
Förstör? Det är väl ändå inte att förstöra eller?
Precis, vi förgyller dom!
Citera
2007-07-18, 16:55
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00ven
Förstör? Det är väl ändå inte att förstöra eller?

Jodå, det sa tanten i kassan på Vi i skogås, men så har jag märkt dom lite tydligare.
Citera
2007-07-18, 17:12
Medlem
666Hates avatar
Så då var mina första hundralappar spridda.
100 kr på systemet munkebäck Gbg
100 kr ICA partille
100 kr en kiosk i Alingsås.
Citera
2007-07-18, 17:16
Medlem
GaiNs avatar
Dessa tre finns nu i omlopp i centrala GBG, handlade med dem för dryga timmen sedan på systembolaget i Nordstan.
Citera
2007-07-18, 17:21
Medlem
DunderKs avatar
Är det någon som fått en FB sedel än? Mitt bidrag kommer finnas ute i cirkulation inom ett par timmar.
Citera
2007-07-18, 17:27
Medlem
puckots avatar
Så då har puckot gjorts sitt dagsverke. 18 märkta sedlar i diverse olika valörer med texten "FB PUCKOT" finns nu i omlopp. Kommer förmodligen spendera lite mer pengar till helgen.

När jag var inne på Stadium idag och handla träningsoverall och massa annat skit, så räckte jag fram dom FB-märkta sedlarna till tjejen i kassan, och när hon skulle kontroll räkna och köra med den där laser grejen för att kolla så dom var äkta och sådär, så stannar hon upp plötsligt, och sen stirrar på mig, för att sedan börja garva skit högt medans hon utbrister "är det du som har skrivit det här?". Så svararde jag med ett stort leende på läpparna innan jag går iväg "japp, dom är flashback- märkta". Det var lite små kul.
Citera
2007-07-18, 17:30
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Så då har puckot gjorts sitt dagsverke. 18 märkta sedlar i diverse olika valörer med texten "FB PUCKOT" finns nu i omlopp. Kommer förmodligen spendera lite mer pengar till helgen.

När jag var inne på Stadium idag och handla träningsoverall och massa annat skit, så räckte jag fram dom FB-märkta sedlarna till tjejen i kassan, och när hon skulle kontrollräkna och köra med den där laser grejen för att kolla så dom var äkta och sådär, så stannar hon upp plötsligt, och sen stirrar på mig, för att sedan börja garva skit högt medans hon utbrister "är det du som har skrivit det här?". Så svararde jag med ett stort leende på läpparna innan jag går iväg "japp, dom är flashback- märkta". Det var lite små kul.

Haha, men hon viste inte vad fb var?
Citera
2007-07-18, 17:46
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Haha, men hon viste inte vad fb var?

Det sa hon inte, men på hennes förvirrade ansiktsuttryck så antar jag att hon inte hade en aning.
Citera
2007-07-18, 18:00
Medlem
Nick Nacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockstar82
Vi får hjälpas åt så gott det går, blir vi tillräckligt många som aktivt märker sedlar ökar ju chansen hela tiden att någon på FB får en märkt sedel i handen.

Om vi är många som även lägger in en länk till projektet i vår signatur kommer snart hela Flashback veta om det här, och då har vi fler ögon.

HTML-kod:
[center][url=http://www.flashback.info/showthread.php?t=516635]Projekt FB-märkning av sedlar![/url][/center]

Jag har höga förhoppningar att detta kommer att ske.
Bumpar detta för nya sedelmärkare och meddelar att sedlar märkta "FB-NiNa" kommer ut i omlopp ikväll.
Citera
2007-07-18, 18:36
Medlem
JGGs avatar
1x500 lapp, 2 tjugor och 2 hundra lappar är märkta med "FB JGG"
Citera
2007-07-18, 18:39
Medlem
rendezvouss avatar
FB - rndzvs är väl ledigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera