Citat:
Ursprungligen postat av papa_ogen
Du har helt klart en poäng. Men är prenumerationsfunktionen så väl använd? Jag har använt den 2 gånger kanske. Trådar jag diskuterar seriöst i ligger oftast i forumdelar jag aktivt besöker och det är inte så svårt att skumma igenom 3-4 olika delar av forumet eller klicka på "nya inlägg".
Du kanske är undantaget som bekräftar regeln?
Jag tror nog 99% av alla aktiva debattörer använder sig av prenumerationsfunktionen för att följa med i uppdateringen av de trådar de deltager i.
Citat:
Ursprungligen postat av papa_ogen
Men självklart ska buggar och småfel åtgärdas så att forumet förbättras hela tiden. Däremot så har jag fått uppfattningen om att det inte är speciellt många som jobbar aktivt med det vilket betyder att resursera är väldigt begränsade.
Jo jag tycker att det enda kloka och logiska är att åtgärda rena systemfel, men visst är det så att resurserna är begränsade, dock får man väl också ställa åtgärden i proportion till arbetsinsatsen. Vad gäller sökfunktionen så tycks ju det vara något av ett mastodontjobb, vilket gör det problemet lite speciellt.
Vad gäller prenumerationenerna tror jag att det är något som är ganska så enkelt att lösa.