2007-07-18, 08:42
Medlem
papa_ogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
...

Du har helt klart en poäng. Men är prenumerationsfunktionen så väl använd? Jag har använt den 2 gånger kanske. Trådar jag diskuterar seriöst i ligger oftast i forumdelar jag aktivt besöker och det är inte så svårt att skumma igenom 3-4 olika delar av forumet eller klicka på "nya inlägg".

Men självklart ska buggar och småfel åtgärdas så att forumet förbättras hela tiden. Däremot så har jag fått uppfattningen om att det inte är speciellt många som jobbar aktivt med det vilket betyder att resursera är väldigt begränsade.
Citera
2007-07-18, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papa_ogen
Du har helt klart en poäng. Men är prenumerationsfunktionen så väl använd? Jag har använt den 2 gånger kanske. Trådar jag diskuterar seriöst i ligger oftast i forumdelar jag aktivt besöker och det är inte så svårt att skumma igenom 3-4 olika delar av forumet eller klicka på "nya inlägg".

Men självklart ska buggar och småfel åtgärdas så att forumet förbättras hela tiden. Däremot så har jag fått uppfattningen om att det inte är speciellt många som jobbar aktivt med det vilket betyder att resursera är väldigt begränsade.

Den funktionen och knappen "Nya inlägg" är dom som jag nästan uteslutande använder.
Citera
2007-07-18, 17:25
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Du kanske är undantaget som bekräftar regeln?

Jag tror nog 99% av alla aktiva debattörer använder sig av prenumerationsfunktionen för att följa med i uppdateringen av de trådar de deltager i.

Citat:
Jo jag tycker att det enda kloka och logiska är att åtgärda rena systemfel, men visst är det så att resurserna är begränsade, dock får man väl också ställa åtgärden i proportion till arbetsinsatsen. Vad gäller sökfunktionen så tycks ju det vara något av ett mastodontjobb, vilket gör det problemet lite speciellt.

Vad gäller prenumerationenerna tror jag att det är något som är ganska så enkelt att lösa.

Citera
2007-07-18, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av respekt
Hej.
har då blivit bannad ( två ) gånger på flashback men inga längre perioder.

Men när bannen har upphävt och jag kan logga in igen så har alla trådar jag preminuerat på ( stavat rätt ? ) försvunnir och det var kanske 40 trådar.

Varför är det så ? är det inget ni borde kanske fixa eller raderar ni dom med flit.

tack för svar.
Citat:
I-landsproblem är ett ord för problem som kan uppstå i I-länder på grund av att dessa länder har en hög levnadsstandard. Begreppet är problematiskt eftersom det kan användas både för att beteckna rent löjliga lyxproblem, men också för att beteckna verkliga problem som inte skulle kunnat uppstå om vi hade haft en levnadsstandard i klass med U-länderna.
http://susning.nu/I-landsproblem
Citera
2007-07-18, 19:35
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.

Tack för att du tillför diskussionen nånting!

Sen vill jag ställa en fråga ( kanske räknas som OT, men jag tycker inte den var värd en egen tråd. )

Om man blir bannad, kan man fortfarande läsa i t.ex Laidback då, även om man inte kan posta?
Citera
2007-07-18, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jack_of_spades

Sen vill jag ställa en fråga ( kanske räknas som OT, men jag tycker inte den var värd en egen tråd. )

Om man blir bannad, kan man fortfarande läsa i t.ex Laidback då, även om man inte kan posta?
Nope, man kommer bara till en värdelös tom sida där det står hur länge man är oönskad.. går inte komma längre sen, inte se nånting, inga pm, ingenting.. helt värdelöst..
Citera
2007-07-18, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
vart vill du komma ?
Citera
2007-07-18, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Nope, man kommer bara till en värdelös tom sida där det står hur länge man är oönskad.. går inte komma längre sen, inte se nånting, inga pm, ingenting.. helt värdelöst..

Men Sam, om du hade rensat dina cookies hade du kunnat läsa oinloggad.
Citera
2007-07-18, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry

Precis det jag försökte få svar på här (http://www.flashback.org/showthread.php?t=514372), men fick till svar sen även via PM att så var det ju absolut inte. Okej?
Citera
2007-07-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Olof

Fast då kan man ju inte söka, se sina prenumerationer eller klicka på "Nya inlägg".

Det är ju exakt det man skulle vilja trots att man är avstängd. Avstängningen borde ju bara gälla att skicka PM och att posta.
Citera
2007-07-18, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Precis det jag försökte få svar på här (http://www.flashback.org/showthread.php?t=514372), men fick till svar sen även via PM att så var det ju absolut inte. Okej?
Loggar man in med den avstängda användaren möts man bara av ett meddelande om hur länge man är avstängd, sen kommer man ingenstans..
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Olof
aha.. ska försöka minnas det, nästa gång blir det ju sex månader för mig, lite länge att vara utan fb det...
Citera
2007-07-19, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jack_of_spades
Citat:
Ursprungligen postat av respekt
vart vill du komma ?
Jo serru...

Jag menar bara att om man blir temp-bannad och mister prenumerationerna så är väl inte det nå´n stor och viktig fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in