Citat:
Ursprungligen postat av 1988
Lägg ner.Du har en fråga du ställer som du vill ha svar på , du fick ett svar sen ger du mej samma monotona svar som du ger alla."Läs tråden"
Om du läser mitt inlägg en gång till ser du ett ANTAL gånger att jag påpekar att jag läst tråden, dock säger jag det med andra ord.
Vad är din poäng med tråden?Är det inte att får svar på din ursprungsfråga?Eller är din poäng att försöka få folk att försäga sej så att dom framstår som "puckon"?
Du anser att vi målare har dubbelmoral som vill "spöa" folk som målar över våra målningar, du fick ett utförligt svar av mej vad jag anser om din "iaktagelseförmåga" om hur vi graffare beter oss.Vad mer kan man begära av ett "pucko" som ej läst tråden?
Du ville ha ett svar du fick ett av en annan som hittils bara läst skiten du häver ur dej.Du tjatar om dubblmoral fortfarande alltså är DU SJÄLV kvar på ruta 1 i samma diskution som du själv startade vem är det som är det hemska ordet "pucko" egentligen?
Såja visa ditt fina vokabulär nu och kasta fler fina ord på mej så får vi se om dom biter på mej.Eller om jag blir sur och vill spöa på alla som heter Carradine eller ser ut som en Carradine.
EDIT:Sen bör påpekas att 33minuter INNAN mitt inlägg postade DU EXAKT samma sak som du gjorde på ruta ett.Så om du inte slutar älta samma sak om och om igen så får du räkna med fler nya svar på samma frågeställning som ligger bakom alla 200 inläggen.
Jag har redan fått svar på ursprungsfrågan, alla inlägg som droppar in efter det är egentligen oväsentliga.
Jag har redan fått det bekräftat att majoriteten av målare följer de oskrivna regler vi tagit upp i tråden, och det är bekräftat att de reglerna är av dubbelmoralisk natur.
Varför ska det alltid komma någon som du eller CoiloC och polarisera andras inlägg, bara för att jag någon gång inte preciserade mig vid ett uttalande så betyder det inte att jag står för något du själv kokat ihop.
Ingen har påstått att alla graffare följer de regler som tagits upp, ingen har påstått att alla graffare skiter i alla regler o s v o s v.
Bara en idiot skulle generalisera åt det hållet, och det gör bevisligen du.
Du och vissa andra bara älskar att tolka allt mot en negativ ton bara för att jag inte är graffare, hur skulle det vara att vara lite öppen mot andras åsikter istället för att hela tiden kasta skit på oss som vill diskutera graffiti?
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Jag tycker då inte vi kommer nånstans i diskussionen, förutom det att du fått den vilseledda uppfatnningen om att du har rätt i dina påståenden...

Vet du vad CoiloC?
Kan du vara så snäll och visa mig vart jag har fel i mitt grundpåstående?
Om inte, kan du för i helvete lämna denna tråden och gå och lek med dina kompisar i sandlådan för kan du inte komma med något bättre än dessa skitinlägg du tryckt hit den senaste tiden så förtjänar du fan att bli bannad härifrån.