Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Du kan väl svara på min fråga istället?
Och visst kan det vara känsligt att använda någon annans tag, men det är ju inte det jag skriver, läs vad fan jag skriver.
Jag kan fan inte förenkla det mer för dig, hur kan en person som å ena sidan förespråkar att man ska strunta i lagar och regler (måla graffiti) samtidigt själv komma med egna regler om hur något ska fungera - dubbelmoral är det.
Hela graffitikulturen genomsyras av ett förakt för polisen och rättstaten men att låta folk måla vad de vill går tydligen inte.

Låt mig först få citera dig, "Ja, och ska inte graffare få uttrycka det hur de än vill? (bortsett från att det är olagligt)
Även om det betyder att de
använder andras "nick"?"
Så visst verkar du inte "förstå" känsligheten, det var där jag menade att du höll på att löjla dig med ett svar du redan vet.
Och för det andra har jag inget förakt mot varken polisen och rättstaten, att jag däremot inte samtycker på vissa punkter är en helt annan sak, det är min åsikt helt enkelt.
Jag vet att vi har delade åsikter om graffiti, men jag vet också att det är naturligt att tycka olika.
Ett tips för dig som inte verkar klara av graffiti är att flytta ut i skogen, men det är klart då skulle du ju gnälla över något annat istället..
Typ att bonden kör traktor för tidigt på morgonen.