Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Jag menar att det är löjeväckande att se tuffingar som målar uttrycka sig att de skiter i vad samhället säger om deras hobby, när någon annan som målar skiter i andra målare och målar vad han vill ja då ska han ha spö - jag får det inte att gå ihop.
Om det är löjeväckande så är det en åsikt, många människor bryr sej garanterat inte om den åsikten om att du tycker det är löjeväckande.
När du springer runt på stan, är full och odräglig så tycker jag du är löjeväckande som beter dej illa bara för att du är full och beter dej som ett svin.Vänder man på min stek så skiter du garanterat i vad jag tycker om dej.Alltså det är ömsesidigt.
Sen tjatar du om dubbelmoral i vart och vart annat inlägg som om det vore dödsstraff på dubbelmoral.Angående ditt inlägg i första rutan, ja det är dubbelmoral....
Men du får det att låta som om ALLA målare beter sej så med din frågeställning (och resten av inläggen i tråden), det gör dom inte kan jag upplysa dej om alltså faller inte ALLA målare in på dubbelmoralen som du försöker få fram i din frågeställning.
Är inte du lite trångsynt som har en viss syn på hur alla målare är när du inte har den blekaste aningen om egentligen hur endel av målarna är? (samma gäller lill-me)
Jag personligen tycker trångsynthet är lika illa som dubbelmoral........
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Det är ju graffarna som vill ha anarki och när de får det så ska det hämnas.
Jasså så det betyder återigen att ALLA graffare vill ha anarki, inklusive dom äldre?Jag vill då inte ha anarki alltså faller jag bort från dina påståenden om att graffare har dubbelmoral.
Så kom med något fint påhopp nu så ska vi se om jag bryr mej om den.