• 1
  • 2
2007-07-13, 06:26
Bannlyst
Många klagar på blandningien mellan alkohol och CB ,men va fan ere inte skönt o röka ett g typ skunk,och sen efter en kvart på nån schysst ställe med fint väder börja dricka ök,menar starköl så klart,de e väl perfect,och sen när man ska sova så drar man fram bongen och sover som en unge,och ingen bakfylla ?
Citera
2007-07-13, 06:44
Medlem
526s avatar
Det bästa är två pint och en hiddi. I den ordningen. Skönt att bli lite småfull och slå på lite, två zipp räcker.
När jag röker först slår inte puffet på lika hårt.
Citera
2007-07-13, 08:37
Bannlyst
sant sant, sry för stavfel ,suttit och rökt sen klockan 1 på morgonen , röker nån random gräs , hemodlat, killen sa att de va 19 % thc,tror han gaggar skit , för då skulle ja käka upp hela kyl skåpet , och sova som en björn nu .
Citera
2007-07-13, 08:45
Medlem
spikars avatar
Jodå, håller med trådskaparen.

Igår körde jag SPICE Gold, Orange Haze och Guinness - innan jobbet.

Var tvungen att gå hem som sjuk dock. Pallade inte att göra nått konstruktivt med det där ruset...
Citera
2007-07-13, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spikar
Jodå, håller med trådskaparen.

Igår körde jag SPICE Gold, Orange Haze och Guinness - innan jobbet.

Var tvungen att gå hem som sjuk dock. Pallade inte att göra nått konstruktivt med det där ruset...

najs ska dock röka Northern Lights idag och dricka carlsberg men hur va spice då?
Citera
2007-07-13, 09:54
Medlem
Rafos avatar
Jag gillar starkt att ta några shots strax efter att man rökt första pipan, fyll sedan på med öl under resten av kvällen. Man får bara vara försiktig för det är lätt att det slutar i spyor annars. Men det är en underbar känsla när man är full o hög samtidigt, sluta ögonen och bara följa med när det känns som om hela världen flyter omkring.
Citera
2007-07-13, 10:15
Bannlyst
najs, känslan som ja hatar är när mand dricker upp de sista i glasset och lutar sig sj lite bakåt , de börjar man bli illamående,men om man sätter sig normallt igen,då blire bra
Citera
2007-07-13, 10:40
Medlem
BrrakBrraks avatar
Tequila och gräs är orgasm för smaklökarna, problemet är att man inte brukar kunna hitta hem sen även om man sitter på sin egen altan..
Citera
2007-07-13, 10:58
Medlem
doughb0ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrrakBrrak
Tequila och gräs är orgasm för smaklökarna, problemet är att man inte brukar kunna hitta hem sen även om man sitter på sin egen altan..

hahahahaha

OT: Jag var väldigt anti röka + alkohol till en början, sedan på min student så drack jag en vodka flaska själv sedan rökte man lite övertorkat northern lights, studenten kunde inte ha varit bättre, allting svävade och glädjen var enorm
Citera
2007-07-13, 11:04
Medlem
Jag tycker mest att man känner sig som en påse nötter (eller som vi hade sagt i Skåne: "en posse nyddor") när man är skitfull och asstukad. Visst ett par kalla till ett par huen är inte fel men går detta till överdrift blir jag mest deppig och kan knappt kontrollera mig själv rent motoriskt. Sitter mest som en jävla säck i soffan när det har gått till överdrift

Sorgligt men sant. Peace buds
Citera
2007-07-13, 11:15
Bannlyst
Älskar mitt weed för mycket för att förstöra med alkohol. Dricker inte alkohol annars heller, kanske är anledningen. När jag började röka slutade jag dricka. Det bästa jag gjort i hela mitt liv. Så mycket bättre jag känner mej i kroppen, kan ju tillägga att jag var full 4-5 dagar i veckan innan.
Citera
2007-07-13, 11:30
Medlem
Det är en fin kombination, så länge man röker först och dricker sen, anser jag då. Dricker jag först och röker efter det, brukar jag få problem med balans och minne, därför är ordningen viktig för mig i alla fall. Föredrar att enbart röka på dock, alkohol känns så fel numera, vet inte varför.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in