Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-06, 14:58
Medlem
Fijks avatar
New Jersey Devils

Har alltid varit ett stor fan av Brodeur. Samtidigt som jag tyckte deras tröjor var riktigt snygga.
Citera
2013-10-08, 01:27
Medlem
FlintWestwoods avatar
Tampa Bay Lightning.

enkel anledning:
Citera
2013-10-09, 19:56
Medlem
Big Sam...

Blev imponerad av honom under vm -91. Han spelade då i Philadelphia flyers vilket då blev det lag jag började följa. Det håller än i dag.
Citera
2013-10-09, 21:09
Medlem
Woopiis avatar
Canucks, Rangers och FBK.. väldigt enkelt, Vancouver, New York och Karlstad 3 underbara städer och 3 underbara lag(oftast)
Citera
2013-10-09, 22:39
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woopii
Canucks, Rangers och FBK.. väldigt enkelt, Vancouver, New York och Karlstad 3 underbara städer och 3 underbara lag(oftast)

Enligt min personliga åsikt också 3 äckliga lag.
Men men, hur kommer det sig att det är just de städerna du faller för? Varit där personligen kanske?

EDIT:
Även om så är fallet; obegripligt argument för att hålla på ett lag.
Citera
2013-10-09, 22:53
Medlem
Har en nära släkting som spelade några säsonger där borta så känns rätt naturligt att hålla på hans lag, även om han inte längre är aktiv
Citera
2013-10-09, 22:54
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iskream
Har en nära släkting som spelade några säsonger där borta så känns rätt naturligt att hålla på hans lag, även om han inte längre är aktiv

Va? Vem? Vadå? Vilket lag?
Citera
2013-10-09, 23:04
Medlem
CheckMyBrains avatar
Har alltid gillat St. Louis Blues.
Stilfull logga och en handfull sköna lirare genom åren. Tänker främst på Hull, Shanahan, Tkachuk, Mcinnis.
I år tror jag dessutom att det blir en riktigt bra säsong.
Citera
2013-10-09, 23:40
Medlem
Woopiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Enligt min personliga åsikt också 3 äckliga lag.
Men men, hur kommer det sig att det är just de städerna du faller för? Varit där personligen kanske?

EDIT:
Även om så är fallet; obegripligt argument för att hålla på ett lag.

Japp varit i alla 3 städerna och ser absolut inget fel att hålla det som anledning för att hålla på ett lag..

Hellre det än alla som börjar hålla på lag bara för de spelar bra för att sedan byta när laget ramlar i svackor..

Kan hålla med att inget av lagen har den vackraste hockeyn men ser inte det som anledning att byta, står för min kärlek till Canucks och även Rangers oavsett hur dåligt de spelar
Citera
2013-10-10, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Va? Vem? Vadå? Vilket lag?
Skulle outa rätt mycket om jag sa vem, men 80-talet, western conference
Citera
2013-10-10, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woopii
Japp varit i alla 3 städerna och ser absolut inget fel att hålla det som anledning för att hålla på ett lag..

Hellre det än alla som börjar hålla på lag bara för de spelar bra för att sedan byta när laget ramlar i svackor..

Kan hålla med att inget av lagen har den vackraste hockeyn men ser inte det som anledning att byta, står för min kärlek till Canucks och även Rangers oavsett hur dåligt de spelar

Men vilka håller du på när Vancouver och (vidriga) Rangers möts? Känns lite udda att hålla på 2 lag i samma liga
Citera
2013-10-15, 21:41
Medlem
zajjahs avatar
snygga uniformer. på hockey kort. 95. colorado canucks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in