2007-08-05, 14:49
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
ohh fan , dr ser man, man fr vl nska dom lycka till. skulle va kul om dom fick ett chapter i Uppsala!
De gick som proppar till Stockholm* allts, inget annat. Den fd, icke helt oknde, ledaren har nu startat ny klubb i Uppsala. White Knights.

* Staden allts, vilket chapter i Stockholm vet jag inte.
Citera
2007-08-05, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
De gick som proppar till Stockholm* allts, inget annat. Den fd, icke helt oknde, ledaren har nu startat ny klubb i Uppsala. White Knights.

Ok , men dom hr White Knights r det en 1% klubb eller? ledaren menar du A. Z####n d?
Citera
2007-08-05, 15:23
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ok , men dom hr White Knights r det en 1% klubb eller? ledaren menar du A. Z####n d?
AZ it is, och de r inte 1%.
Citera
2007-08-05, 16:17
Medlem
Citat:
Hon kommer inte komma lngt....
Lutar t gang bang.......Hon borde gna sig t annat!
Word, r det nn som knner nn lelle som r hangaround i HA?
Citera
2007-08-05, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSM_Syndicate
Behver man frga hur man blir medlem lr man aldrig bli det...
du fr vara support i en lngre tid, stlla upp som portvakt p deras fester, vara chaffis t dom och stlla upp p mer eller mindre lagliga "jobb" (om du har nra kontakter s brukar det vara lttare att komma in i familjen )
Citera
2007-08-05, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimsonite
Hur brjar man bara umgs med Ha? Knackar p och entrar baren p deras klubb? Kper en l och sitter som ett fn och inte knner en jkel..

Nr men hur egentligen kommer man i kontakt med dom p det sttet att man brjar hnga med dom om man inte knner dom?
motorcykeltrffar brukar ge endel. och var inte blyg att snacka med dom. sen brukar endel chapters i sverige ha ppna fester, ven red devils och deras undergrupper.. som i sin tur kan leda till strre kontakter
Citera
2007-08-06, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prostuff
du fr vara support i en lngre tid, stlla upp som portvakt p deras fester, vara chaffis t dom och stlla upp p mer eller mindre lagliga "jobb" (om du har nra kontakter s brukar det vara lttare att komma in i familjen )

Du behver inte bertta fr mig, jag vet hur och har kontakter om jag skulle vilja...
Menade bara att dom som behver frga hur, troligen har ganska svrt.
Citera
2007-08-06, 01:45
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten

Finns ju bara ett chapter med det namnet s det borde inte vara s svrt att rkna ut vilket. Ovan proppar gick allts inte till Eastside s nu vet alla det.

/B
Citera
2007-08-11, 18:00
Medlem
det sorgliga r att vinnevan ( Carro) bara r 19 r gammal...vilken framtid...
Citera
2007-08-11, 21:17
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
det sorgliga r att vinnevan ( Carro) bara r 19 r gammal...vilken framtid...

Jo men hon vxer nog upp hon med.....troligtvis den hrda vgen.
Citera
2007-09-14, 01:38
Medlem
(S)upermaNs avatar
Gjutjrn MC finns kvar, deras lokal ligger vid Faxan i Uppsala, frbi F16 och ver bron sen ligger det till hger frn Uppsala hllet. AZ har startat det, men som tidigare talare sa s heter det White Knights men Gjutjrn MC loggan sitter p byggnaden. Mnga utav Gjutjrns medlemmar har tagit ett trappsteg uppt och r nu medlemmar i HA. Finns 2 vilka jag i Uppsala som r med i HA, en har varit med ex antal r (J.B) och en som varit med ett r ca (P.L). Detta r vad jag vet men om ngon annan har info som motsger detta s skriv grna.

Mvh
Citera
2007-09-14, 02:14
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (S)upermaN
Gjutjrn MC finns kvar, deras lokal ligger vid Faxan i Uppsala, frbi F16 och ver bron sen ligger det till hger frn Uppsala hllet. AZ har startat det, men som tidigare talare sa s heter det White Knights men Gjutjrn MC loggan sitter p byggnaden. Mnga utav Gjutjrns medlemmar har tagit ett trappsteg uppt och r nu medlemmar i HA. Finns 2 vilka jag i Uppsala som r med i HA, en har varit med ex antal r (J.B) och en som varit med ett r ca (P.L). Detta r vad jag vet men om ngon annan har info som motsger detta s skriv grna.

Mvh

Han som spela LB i 86ers hller han p fortfarande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in