Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Ställer man frågor om hur man skall göra för att komma med i en mc-klubb har man nog inte förstått vad det handlar om. Det är så mycket mer än bara en väst, att vara biker är en livsstil, en identitet. När det gäller de största klubbarna innebär medlemskapet det sista man någonsin går in i.
Vem som helst kan inte gå med i en klubb som HA, myt att man skall börja med att hänga runt umgås, kan på rakt arm säga att känner du inte klubben jävligt väl idag kommer du aldrig att bli medlem. Biker världen är oerhört close-knit, alla vet vilka alla är, man kommer inte ifrån ingenstanns o blir upptagen bara för att man är rätt virke, släpp drömmen, är du inte biker idag kommer du aldrig att bli det, iaf inte i en klubb som HA.
Red and White Crew är inget annat än just ett crew, de delar klubbens syn på saker och o ting. Tanken bakom detta crew kan jag inte gå in på men det kanske inte var riktigt genomtänkt. Detta Crew finns enbart kvar i Sverige idag då man i alla andra länder(skandinavien) har lagt ner det. Framtiden här kan jag inte uttala mig om men mycket få medlemar inom Crewet har blivit medlemar om ens hängisar, inte riktigt det som var tanken. Hängisar kommer oftast ifrån mc-klubbar o red and white crew är inget sådannt. De sista åren har de flesta medlemmarna kommit ifrån klubbar som Red Devils o på sistone ifrån en nedlagd klubb i Uppsala även om dessa inte är fullvärdiga än.
/B
Vadå, inte gå in på. Vad är det för larv?
Det är väl en svans precis som x-team mm...
En svans som röjer och gör prylar i dom "riktiga änglarnas" tjänst.
En svans som har komit till för att koma runt det där gamla "icke-expansions-avtalet" eller vad det nu va...
Det är väl inget att hymla med?
Eller har jag missförstått något?