2007-07-23, 15:30
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
Men får man vara med i Red Devils om man är tjej?

*suck*, du verkar inte ha fattat, även om du skulle söka dig till en kvinnlig klubb kanske du borde börja med det primära dvs bågen, sen kan du börja klura på vilken väst du skulle vilja bära. Antingen är du bara fel på det vilket är skälet till dina frågor el så sitter du bara o driver.

/B
Citera
2007-07-23, 17:44
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
Men får man vara med i Red Devils om man är tjej?

Du får vara med RD, men bara i sängen.
Citera
2007-07-23, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Du får vara med RD, men bara i sängen.
Excellent =)
RD har mail!
Citera
2007-07-23, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Ställer man frågor om hur man skall göra för att komma med i en mc-klubb har man nog inte förstått vad det handlar om. Det är så mycket mer än bara en väst, att vara biker är en livsstil, en identitet. När det gäller de största klubbarna innebär medlemskapet det sista man någonsin går in i.

Vem som helst kan inte gå med i en klubb som HA, myt att man skall börja med att hänga runt umgås, kan på rakt arm säga att känner du inte klubben jävligt väl idag kommer du aldrig att bli medlem. Biker världen är oerhört close-knit, alla vet vilka alla är, man kommer inte ifrån ingenstanns o blir upptagen bara för att man är rätt virke, släpp drömmen, är du inte biker idag kommer du aldrig att bli det, iaf inte i en klubb som HA.

Red and White Crew är inget annat än just ett crew, de delar klubbens syn på saker och o ting. Tanken bakom detta crew kan jag inte gå in på men det kanske inte var riktigt genomtänkt. Detta Crew finns enbart kvar i Sverige idag då man i alla andra länder(skandinavien) har lagt ner det. Framtiden här kan jag inte uttala mig om men mycket få medlemar inom Crewet har blivit medlemar om ens hängisar, inte riktigt det som var tanken. Hängisar kommer oftast ifrån mc-klubbar o red and white crew är inget sådannt. De sista åren har de flesta medlemmarna kommit ifrån klubbar som Red Devils o på sistone ifrån en nedlagd klubb i Uppsala även om dessa inte är fullvärdiga än.

/B

Vadå, inte gå in på. Vad är det för larv?
Det är väl en svans precis som x-team mm...
En svans som röjer och gör prylar i dom "riktiga änglarnas" tjänst.
En svans som har komit till för att koma runt det där gamla "icke-expansions-avtalet" eller vad det nu va...

Det är väl inget att hymla med?
Eller har jag missförstått något?
Citera
2007-07-23, 21:53
Medlem
HalvSvenskens avatar
Vinnevan .....

vad tror du seriöst kommer hända om du söker dig till dessa kretsar? tror du att du kommer bli mer lycklig?

Jag har sett tjejer unga sugas in i skiten och hamna ute i någon 1a i b-sjön heller på en avdelning någonstans helt förstörda av knark eller annat. Många som tycker att farliga killar är jättetuffa fast sedan ångrar sig då dom är helt förstörda. Sedan när man förstört sitt utseende pga kanske droger så kommer man ersättas av en yngre och vackrare tjej.

Kan verkligen inte råda dig till detta gör något annat med ditt liv skaffa en katt eller vad fan som helst.
Citera
2007-07-23, 22:11
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Unique
Vadå, inte gå in på. Vad är det för larv?
Det är väl en svans precis som x-team mm...
En svans som röjer och gör prylar i dom "riktiga änglarnas" tjänst.
En svans som har komit till för att koma runt det där gamla "icke-expansions-avtalet" eller vad det nu va...

Det är väl inget att hymla med?
Eller har jag missförstått något?

Uppenbarligen... Tanken kanske aldrig slog dig att jag skrev som jag gjorde för att jag kanske helt enkelt inte vet. Hymel existerar inte gentemot okunskap, om man inte vet med sig bättre än att sitta o påstå saker man inte vet, ja då har man missförstått ngt. Sen vad jag tror är en annan sak, men det är heller inget jag vill gå ut med här, o vad du tror, ja det är ngt helt annat det. Men känner du att du är så införståd med läget att du vet vad de sysslar med så prata på du.....

/B
Citera
2007-07-24, 06:47
Medlem
Citat:
Uppenbarligen... Tanken kanske aldrig slog dig att jag skrev som jag gjorde för att jag kanske helt enkelt inte vet. Hymel existerar inte gentemot okunskap, om man inte vet med sig bättre än att sitta o påstå saker man inte vet, ja då har man missförstått ngt. Sen vad jag tror är en annan sak, men det är heller inget jag vill gå ut med här, o vad du tror, ja det är ngt helt annat det. Men känner du att du är så införståd med läget att du vet vad de sysslar med så prata på du.....

/B

alltså, formulerar man sig på så sätt, "tanken bakom detta kan jag inte gå in på" så lämnar man för tolkning att du vet något topphemligt som du inte kan gå in på.

Men skitsamma...
Citera
2007-07-25, 19:17
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Unique
alltså, formulerar man sig på så sätt, "tanken bakom detta kan jag inte gå in på" så lämnar man för tolkning att du vet något topphemligt som du inte kan gå in på.

Men skitsamma...

Det mesta är väl öppet för tolkning i dagens samhälle... Men korrekt är att jag vet en hel del, då en del givetvis är vad jag bara tror så är det inget jag kan sitta o spekulera om, allt jag vet kanske jag heller inte skulle gå ut med här, ja du fattar säkert.

Du får iaf högsta poäng pga hemmahörande(?) ort. Om du är rätt på det där så Linje 17 rules

/B
Citera
2007-07-25, 20:31
Medlem
Citat:
Det mesta är väl öppet för tolkning i dagens samhälle... Men korrekt är att jag vet en hel del, då en del givetvis är vad jag bara tror så är det inget jag kan sitta o spekulera om, allt jag vet kanske jag heller inte skulle gå ut med här, ja du fattar säkert.

Du får iaf högsta poäng pga hemmahörande(?) ort. Om du är rätt på det där så Linje 17 rules

/B

Bra där
Citera
2007-08-05, 14:07
Bannlyst
Gjutjärn

Är inte Gjutjärn MC i Uppsala på väg uppåt i rankerna?
Var ju en massa snack om det innan.
Citera
2007-08-05, 14:23
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Är inte Gjutjärn MC i Uppsala på väg uppåt i rankerna?
Var ju en massa snack om det innan.
De lades ned för ca ett år sedan. En del av dem blev proppar i HA.
Citera
2007-08-05, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
De lades ned för ca ett år sedan. En del av dem blev proppar i HA.

ohh fan , där ser man, man får väl önska dom lycka till. skulle va kul om dom fick ett chapter i Uppsala!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in