2007-07-15, 02:01
Bannlyst
"private" 1995 !

"linda" fyller 18 år o tar kuk oralt,analt o vaginalt . dessttom allt på gång, skall kolla på den nu direkt, ett måste om du vill se svenska tjejer.
Citera
2007-07-15, 11:43
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Jag träffade Linda Thorén på en fest 1999, en söt, blyg tjej med en gammal, ful pojkvän som hette Thomas, nån porr-journalist. Enligt mina efterforskningar så har hon lagt av med porrfilm och stadgat sig i Ö-vik med ny pojkvän, en dj som heter Marcus. Hennes hemsida, www.swelinda.com har tagits bort.

Kan nån verifiera mina uppgifter? Kanske rent av nån som känner henne och kan berätta vad hon sysslar med idag?

Linda bor i Thailand. Hon studerar och dessutom försörjer sig som fotograf
Citera
2007-07-15, 12:36
Medlem
Miljonären.s avatar
Med risk för att verka tjatig, men hon jobbat inom hemtjänsten. Har en kusin som jobbar med hon.
Citera
2007-07-15, 16:42
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Linda bor i Thailand. Hon studerar och dessutom försörjer sig som fotograf

Nej det gör hon verkligen inte.

Var hon finns och gör har vi redan avhandlat här.
Citera
2007-07-15, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Jag träffade Linda Thorén på en fest 1999, en söt, blyg tjej med en gammal, ful pojkvän som hette Thomas, nån porr-journalist. Enligt mina efterforskningar så har hon lagt av med porrfilm och stadgat sig i Ö-vik med ny pojkvän, en dj som heter Marcus. Hennes hemsida, www.swelinda.com har tagits bort.

Kan nån verifiera mina uppgifter? Kanske rent av nån som känner henne och kan berätta vad hon sysslar med idag?

ja inte fan gör hon p-rullar längre i alla fall. Fattar inte att hon trodde hon kunde bli porrstjärna, pattarna var högst ordinära, ansiktet rätt fult, röven okej men maken till dålig skådelspelar talang får man leta efter.. skrek som en gris bara en kuk närmade sig, det lät falskt och osynkat. Hoppas gamlingarna på hemtjänsten slipper se hennes pinsamma filmer.
Citera
2007-07-15, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Med risk för att verka tjatig, men hon jobbat inom hemtjänsten. Har en kusin som jobbar med hon.
Vilket jäkla nerköp i lön det måste vara att gå från kvinnlig porrfilmslön till kommunalanställd rövtorkare.

// Roger P.
Citera
2007-07-15, 20:12
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Vilket jäkla nerköp i lön det måste vara att gå från kvinnlig porrfilmslön till kommunalanställd rövtorkare.

// Roger P.
Analjobb som analjobb!
Citera
2007-07-15, 20:29
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:

// Roger P.

Hur stor var hon igentligen?? Nu pratar jag inte fittan, utan kändisskap. Om Vi säjer att Jenna Jameson är en 10:a på en 10gradig kändisskala, Hur stor Var Linda då? Hur myket kan hon ha fått för en film?
Citera
2007-07-15, 20:33
Medlem
kniebolos avatar
Citat:

// Roger P.

Å andra sidan har hon ju fri tillgång till vuxenblöjor...
Citera
2007-07-15, 22:59
Bannlyst
klart lönen gått ner en del !

Citat:

// Roger P.
det var der 1:a jag tänkte på när jag läst om "ica" o "hemtjästen" äv om hon aldr blev den rikt stora stora stjärna, som hon hoppats på---------lär hon iaf fått c:a 80 000 av "private" för debuten-95. samma summor lär hon säk fått flera ggr när hon var som hetast i början. "linda" skulle aldr tagit de jobb hon haft på sistone---------om hon lyckats fullt ut i sin filmkarriär. tyvärr har hon inga alt idag.
Citera
2007-07-15, 23:04
Medlem
kniebolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gungmo
det var der 1:a jag tänkte på när jag läst om "ica" o "hemtjästen" äv om hon aldr blev den rikt stora stora stjärna, som hon hoppats på---------lär hon iaf fått c:a 80 000 av "private" för debuten-95. samma summor lär hon säk fått flera ggr när hon var som hetast i början. "linda" skulle aldr tagit de jobb hon haft på sistone---------om hon lyckats fullt ut i sin filmkarriär. tyvärr har hon inga alt idag.

Tyvärr? Du menar att det är ett bättre alternativ att vara ett sönderknullat sprutluder framför en kamera än att ha ett hederligt arbete?
Citera
2007-07-15, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggerik
ja inte fan gör hon p-rullar längre i alla fall. Fattar inte att hon trodde hon kunde bli porrstjärna, pattarna var högst ordinära, ansiktet rätt fult, röven okej men maken till dålig skådelspelar talang får man leta efter.. skrek som en gris bara en kuk närmade sig, det lät falskt och osynkat. Hoppas gamlingarna på hemtjänsten slipper se hennes pinsamma filmer.
Jo, hon var otroligt fejkad framför kameran. Hon skulle försöka låta upphetsad men lät istället som griskulting med magknip. Speciellt snygg var hon inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in