2013-04-16, 14:20
Medlem
Starkt att hon orkar köra så öppet. Då hela släkten Thorén kommenterar på hennes facebook då är det konfirmerat. Case closed. Släpp henne och stör henne inte privat är min åsikt.
Citera
2013-04-16, 14:23
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmalmstorg
Starkt att hon orkar köra så öppet. Då hela släkten Thorén kommenterar på hennes facebook då är det konfirmerat. Case closed. Släpp henne och stör henne inte privat är min åsikt.

Håller helt med
Citera
2013-04-16, 14:27
Medlem
baise-mois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
http://i.imgur.com/N0Vez1g.png

Tack, tack! Roligt att se att hon är sötare än någonsin!
Citera
2013-04-16, 19:26
Medlem
hazzos avatar
Hon är fortfarande söt som vi kan konstatera. Hon ser mycket trevligare ut idag utan den tidigare bakelsefrissan o sminkningen.
Citera
2013-04-16, 21:03
Medlem
snomoss avatar
Citat:

+1

Hon ser mycket bra ut fortfarande. Hoppas att hon har och får ha det gott i framtiden
Citera
2013-04-16, 21:26
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ida68
http://www.facebook.com/linda.jonsso...type=3&theater

Jag hade inte känt igen henne. Jävligt skum förvandling.
Citera
2013-04-16, 22:03
Medlem
DjPuttes avatar
Nåja sett till korten finns dragen i ansikte och ögon kvar så inte svår att identifiera!
Citera
2013-04-16, 22:45
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snomos
+1

Hon ser mycket bra ut fortfarande. Hoppas att hon har och får ha det gott i framtiden

Kul att se positiva kommentarer om henne. Det tycker jag vi kan fortsätta med men vad gäller stalking o gnäll så hoppas jag att case is closed.
Citera
2013-04-16, 22:48
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag hade inte känt igen henne. Jävligt skum förvandling.

Det stämmer o nu bara kör vi bara positiva kommentarer o låter damen leva sitt liv i fred.
Citera
2013-04-17, 12:16
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
http://i.imgur.com/N0Vez1g.png
Samma näsa, samma läppar, samma ögon inte tu tal om det det är Linda fortfarande snygg, äldre och naturligtvis vill jag träffa henne...
Citera
2013-04-17, 13:05
Medlem
baise-mois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Samma näsa, samma läppar, samma ögon inte tu tal om det det är Linda fortfarande snygg, äldre och naturligtvis vill jag träffa henne...

Ha, ha! Samma här! Den gamla Linda var ju utmärkt att runka till, men den här mysiga kvinnan vill man ju fan dejta
Citera
2013-04-19, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazzo
Vad jag vet så har hon bytt efternamn pga mobbning för hennes tidigare filmkarriär. Hon jobbar kvar i hemtjänsten vad jag vet o bor kvar i Ö-vik.

Hur lyckades hon få jobb i hemtjänsten -eller få jobb överhuvudtaget - med sitt förflutna? Verkar lite egendomligt, med tanke på alla fördomar som finns. "Om du skickar in ditt CV, så bokar vi en tid för intervju på tisdag...".
"Men vad är nu detta? Arbetat i fem år i USA inom underhållningsbranschen?".....

Nog sjutton måste det vara trist för henne att sitta och ruttna i Norrland...efter det liv hon levt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in