2007-07-11, 19:03
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Hur många är det som liksom jag börjar misstänka att trådskaparen har ett visst intresse i att se bloggen få många besökare?

Jag skriver inte direkt ut vem jag misstänker vara trådskapare - för det skulle strida mot regel 1.06.
what?
tror du det är Alex?
2007-07-11, 19:59
Medlem
yeah´ss avatar
verkar som du inte riktigt hajar ironin. tycker inte den är alltför subtil men men..
2007-07-11, 20:00
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
what?
tror du det är Alex?

Det skrev jag aldrig.
2007-07-11, 20:08
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Jag skulle gärna vilja diskutera om det är möjligt att på något sätt lyckas med bedriften att stänga ner Alex Schulman från hans blogg och hans exponering på aftonbladet där han felaktigt framstår som den stora stjärnan som delar med sig av stjärnglansen.
Läs mitt inlägg och berätta sedan för mig hur jag kan bära mig åt för att "take Alex off the air". Kort sagt, stänga ner skiten och tysta honom så att han inte får utlopp för sin dynga. Fortsatt trams..[/i]

Min fråga till dig, vad tycker du är bra underhållning? Har du roligt i ditt liv? Är du en person som lätt blir avundsjuk på andra personer?

Citat:
Ursprungligen postat av AlitheSecond
Ett problem är att Alex tar utrymme i mediesverige från viktigare nyheter. Precis som andra oviktiga människor som Paris Hilton etc.

Mig veterligen finns SvD och DN om du vill läsa verkliga nyheter. Rapport är bra också. AS är underhållning. Dvs, det du gör efter du läst eller tittat på nämnda media. Om du nu gör det...
2007-07-11, 20:18
Medlem
Normalsvennes avatar
Va fan, det finns andra saker att försöka släcka istället för en faderslös(buhu det står ju fan överallt att "pappa är död") totalt nobody om det inte vore för att han kan trycka på vissa knappar.

Mona S tex eller hammarbY eller tonY......nu släppte förresten bennY in en balja.. Åh va skönt!
2007-07-11, 21:55
Medlem
Ko Fångares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma

Han tror i sin enfald att b-kändisen Carolina Gynning raggar på Alex lillebror C-kändisen Calle

I grund och botten ogillar du Alex för att du är för JÄVLA DUM för att fatta att nästan allt han skriver är ironiskt eller sarkastiskt. Sen kan du komma med vilka dumma bortförklaringar som helst, men det är ändå pinsamt uppenbart att du är för KORKAD för att förstå vad han skriver.

Det är SÅNA SOM DU som bloggen handlar om, hur jävla dumma och jobbiga människor med din låga intelligensnivå är. Hela bloggen är ett skämt på er bekostnad, det är ni som står för humorn, inte Alex.

T ex var det extremt uppenbart att klippet ovan var uppgjort, men du fattar ju fan ingenting.
2007-07-11, 21:55
Medlem
Eeowyns avatar
Klart som sjutton att det är Alex som startade tråden. Han skrev sitt sista inlägg här runt 13.45-tiden och sitt sista blogginlägg på AB kl 14.11. Därefter har det varit tyst på båda ställena. Han måste ha varit uttråkad, stackarn.
2007-07-11, 22:01
Medlem
Ko Fångares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeowyn
Klart som sjutton att det är Alex som startade tråden. Han skrev sitt sista inlägg här runt 13.45-tiden och sitt sista blogginlägg på AB kl 14.11. Därefter har det varit tyst på båda ställena. Han måste ha varit uttråkad, stackarn.

Starkt case du byggt!
2007-07-11, 22:04
Medlem
Eeowyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko Fångare
Starkt case du byggt!

Jag menar bara att han är typen som gärna skulle sätta igång en sån här grej bara för att njuta av reaktionerna. Alla vet att han hänger på FB. Då tänker jag främst på Lassgård/Brandeby-historien.
2007-07-11, 22:06
Medlem
Ko Fångares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeowyn
Jag menar bara att han är typen som gärna skulle sätta igång en sån här grej bara för att njuta av reaktionerna. Alla vet att han hänger på FB. Då tänker jag främst på Lassgård/Brandeby-historien.

Än starkare!
2007-07-11, 22:08
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Hur många är det som liksom jag börjar misstänka att trådskaparen har ett visst intresse i att se bloggen få många besökare?

Jag skriver inte direkt ut vem jag misstänker vara trådskapare - för det skulle strida mot regel 1.06.

Du har mitt tillstånd att avslöja namnet så länge som det tillhör en person skriven i Stockholms län
2007-07-11, 22:09
Medlem
Eeowyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko Fångare
Än starkare!

Jaja. Jag står fast vid att en viss uttråkad "dagboksskribent" ville röra om i grytan. Dharma får försvara sig själv om denne skulle visa sig vara någon annan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in