2007-07-31, 08:01
Medlem
Eeowyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Jag skriver ju på konstant skiljda tider jämfört med när Alex bloggar så nu är ni nog ute och cyklar
Dessutom, även om jag hade varit Alex så har ni ändå inga bevis.
Undermänniskor som ni är kan inte bevisa något

Nej, men man kan ju utgå ifrån det om man läser dina allra senaste postningar. Annars trivs du med att få folk att tro att du är Alex.
2007-07-31, 11:05
Bannlyst
I Schulman-tråden i Skvaller finns det en användare som t.o.m. hävdar att han är en av bröderna! Och jag tror honom, det är lagom mycket överlägsen attityd över skrivstilen, "Jag är bättre än Er, för jag är adlig, så de' så!" {Snäsning med näsan i vädret}.

Jag vet inte om Alex är tillräckligt schizofren för att ha två olika skrivstilar, eller om det är hans dvärg till lillbrorsa som skriver de inläggen, men nog är bröderna Schulman aktiva som medlemmar här alltid!
De hämtar väl inspiration från våra riktigt duktiga/riktiga skribenter, skulle jag tro! För så många användare har väl inte FB så att det kan löna sig att spamma här för att få fler läsare till deras bloggar!? Men de tror kanske det, i deras enfald!
2007-07-31, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Feinlyre
I Schulman-tråden i Skvaller finns det en användare som t.o.m. hävdar att han är en av bröderna! Och jag tror honom, det är lagom mycket överlägsen attityd över skrivstilen, "Jag är bättre än Er, för jag är adlig, så de' så!" {Snäsning med näsan i vädret}.

Jag vet inte om Alex är tillräckligt schizofren för att ha två olika skrivstilar, eller om det är hans dvärg till lillbrorsa som skriver de inläggen, men nog är bröderna Schulman aktiva som medlemmar här alltid!
De hämtar väl inspiration från våra riktigt duktiga/riktiga skribenter, skulle jag tro! För så många användare har väl inte FB så att det kan löna sig att spamma här för att få fler läsare till deras bloggar!? Men de tror kanske det, i deras enfald!
Ok. Ni som tror att de är samma. Det finns ett ord för er. Idioter. Sorry, men det är sant.
2007-07-31, 18:10
Medlem
Dharmas avatar
Firefly har rätt, jag är inte Alex Schulstad
2007-07-31, 19:01
Medlem
Upprclss_drpouts avatar
Vad ska man säga..

Alex S tycks skänka sina läsare en känsla av att vara lite smartare än de människor som inte bryr sig om hans blogg. Den enda anledningen till att man negligerar bloggen är enligt hans fans ett bevis på att man inte "förstår". Man förstår inte att han "skojar".

"Men ååååh, det är ju ironi, han skojar, fattaru inte??"

Man blir lite glad för att man själv förstår att han inte är allvarlig när han skriver att han ska sparka sin polska städerska eller gnabbas med lillbrorsan.

Hade jag varit lite yngre och skapligt mycket dummare hade jag förmodligen tyckt likadant.

Hej Alex förresten! Grattis till att du lyckats!
2007-07-31, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Ok. Ni som tror att de är samma. Det finns ett ord för er. Idioter. Sorry, men det är sant.
Det finns ett ord för dig också. Internet-troll! Jag är inte "sorry", för det är sant!
2007-08-02, 01:04
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upprclss_drpout
Vad ska man säga..

Alex S tycks skänka sina läsare en känsla av att vara lite smartare än de människor som inte bryr sig om hans blogg. Den enda anledningen till att man negligerar bloggen är enligt hans fans ett bevis på att man inte "förstår". Man förstår inte att han "skojar".

"Men ååååh, det är ju ironi, han skojar, fattaru inte??"

Man blir lite glad för att man själv förstår att han inte är allvarlig när han skriver att han ska sparka sin polska städerska eller gnabbas med lillbrorsan.

Hade jag varit lite yngre och skapligt mycket dummare hade jag förmodligen tyckt likadant.

Hej Alex förresten! Grattis till att du lyckats!

Det är ett bra knep att ta till "Tycker du inte att det är roligt så är det för att du inte begriper ironin"
2007-08-02, 10:29
Medlem
illums avatar
Över två sidor nu utan något nytt att tillföra i sakfrågan och det enda som händer är spekulationer runt vilken debattör som är vem, vilket inte har någon plats på Flashback. Diskussionsunderlag anses uttömt. Tråd låses. // Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in