2014-06-24, 23:02
Medlem
nakedjunkies avatar
Håller med dom som spekulerar om att det inte är brotizolam som säljs. Jag är väldigt benzad dagen efter även om jag bara tagit 2st. Försover mig ett par timmar och beter mig som en hämningslös benzombie halva dagen, typ. Känns inte som att det stämmer med den dokumenterade halveringstiden för brotizolam.

Inte för att jag klagar, gillar effekten och en försovning då och då kan jag leva med
Citera
2014-06-25, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nakedjunkie
Håller med dom som spekulerar om att det inte är brotizolam som säljs. Jag är väldigt benzad dagen efter även om jag bara tagit 2st. Försover mig ett par timmar och beter mig som en hämningslös benzombie halva dagen, typ. Känns inte som att det stämmer med den dokumenterade halveringstiden för brotizolam.

Inte för att jag klagar, gillar effekten och en försovning då och då kan jag leva med
Märkligt, jag känner av effekten i max fem timmar. Tar jag till natten är jag inte påverkad när jag vaknar.
Citera
2014-06-26, 21:05
Medlem
Skäggbiffs avatar
Jag har totalt tagit 100-150st.. Och inte ens de första gångerna då jag tog 2 kände jag något.. Men 4-6 st då kan man vakna lite överallt, kök, tangentbord etc
Citera
2014-07-01, 18:18
Medlem
healthyasfucks avatar
Jävligt prisvärd och grymm att sova på. (eller bota bakfylla)
Rekommenderar dessa!
Citera
2014-07-07, 21:09
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Fan va toleransen verkar stiga på denna benson, eller kanske alla benso överlag.
Tog första 4st för typ 30 min sen, kände inte mkt så dräpte 3 till... men fortfarande är jag inte där jag vill bli.

Första gången på broti så lev jag flöddrad på 3-4 st.
Hur snabbt går toleransen ner?

Värt att tillägga är att broti är nog min top2 inom benso
Citera
2014-07-07, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Fan va toleransen verkar stiga på denna benson, eller kanske alla benso överlag.
Tog första 4st för typ 30 min sen, kände inte mkt så dräpte 3 till... men fortfarande är jag inte där jag vill bli.

Första gången på broti så lev jag flöddrad på 3-4 st.
Hur snabbt går toleransen ner?

Värt att tillägga är att broti är nog min top2 inom benso
Ja, kort verkanstid och halveringstid brukar betyda snabb toleransökning.

Hur fort toleransen går ner beror på vad du tar annars i bensoväg, hur mycket och hur ofta.
Citera
2014-07-15, 16:14
Medlem
Skäggbiffs avatar
erektion

Jag har testat i princip alla benzo och dess div derivat som finns att få tag i runtom i världen och den jag har kommit till att gilla mest är Brotizolam. Vid lägre dos dvs 0.5-1.0mg så kan man verkligen känna dess potens då den redan då är väldigt muskelavslappnande och lugnande..

Tar du däremot 4+ mg plus då har du en jävligt rolig stund och du får verkligen vila ut - du blir superknockad - perfekt för om du har problem med sömnen. Enligt min erfarenhet så finns det ingen benso som liknar Rohypnol så mycket som just Brotizolam gör i högre doser (bensotolerans/bensonaivitet spelar ju roll).

Sambon har hittat mig sovandes lite överallt på golv och på stolar för man inte hunnit dit man vart på väg i hemmet och så saknar man kraften att röra sig.. påmínner lite om Quaaludes som Leonardo & crew brukar käka i filmen Wolf of Wall Street.. Och ja, de finns att få tag på runt de karibiska öarna.

Skål!
Senast redigerad av Skäggbiff 2014-07-15 kl. 16:22.
Citera
2014-07-15, 21:55
Medlem
nojas avatar
Syns denna benso på drogtest ?
Citera
2014-07-16, 13:43
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiff
Jag har testat i princip alla benzo och dess div derivat som finns att få tag i runtom i världen och den jag har kommit till att gilla mest är Brotizolam. Vid lägre dos dvs 0.5-1.0mg så kan man verkligen känna dess potens då den redan då är väldigt muskelavslappnande och lugnande..

Tar du däremot 4+ mg plus då har du en jävligt rolig stund och du får verkligen vila ut - du blir superknockad - perfekt för om du har problem med sömnen. Enligt min erfarenhet så finns det ingen benso som liknar Rohypnol så mycket som just Brotizolam gör i högre doser (bensotolerans/bensonaivitet spelar ju roll).

Sambon har hittat mig sovandes lite överallt på golv och på stolar för man inte hunnit dit man vart på väg i hemmet och så saknar man kraften att röra sig.. påmínner lite om Quaaludes som Leonardo & crew brukar käka i filmen Wolf of Wall Street.. Och ja, de finns att få tag på runt de karibiska öarna.

Skål!
Har själv krälat omkring på golvet efter att man råkat svälja ett par för mycket. Sjukt tryck
Citera
2014-07-23, 20:17
Medlem
horses avatar
vet någon varför denna försvann från fs?
Citera
2014-07-23, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
vet någon varför denna försvann från fs?

Säljaren har semester tror jag.
Citera
2014-07-30, 15:46
Medlem
Peace-Bomb1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja
Syns denna benso på drogtest ?

Undrar detta också ? Någon som vet ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera