2009-01-02, 00:16
Medlem
azels avatar
Tänkte beställa, vill gärna ha de tills måndag men läste precis

2008-12-19: Julens öppethållning

Under jul/nyår kommer större delen av personalstyrkan vara otillgänglig. Detta medför att vi bara sporadiskt kommer att arbeta under julhelgerna och att leveranstiden, beroende på antalet inkomna beställningar, kommer att vara förlängd.

Så blev lite orolig, så hur lång tid tar de innan man får det?
Citera
2009-01-02, 03:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av azel
Tänkte beställa, vill gärna ha de tills måndag men läste precis

2008-12-19: Julens öppethållning

Under jul/nyår kommer större delen av personalstyrkan vara otillgänglig. Detta medför att vi bara sporadiskt kommer att arbeta under julhelgerna och att leveranstiden, beroende på antalet inkomna beställningar, kommer att vara förlängd.

Så blev lite orolig, så hur lång tid tar de innan man får det?

tog typ 2-3dagar extra för mig
Citera
2009-01-02, 12:02
Medlem
Jag beställde 26/12 och har fortfarande inte fått något. Nu blir det en extremt tråkig helg då jag inte har en aning vad jag ska göra. Hoppas, hoppas på måndag men nu börjar jag undra om det kommer överhuvudtaget.
Citera
2009-01-02, 14:30
Medlem
jag beställde diamond den 21/12 men har fortfarande INTE fått grejjorna... de e väl bara att hoppas att de kommer över huvudtaget... nån annan som beställt runt det datumet men som har fått grejjorna?
Citera
2009-01-02, 14:50
Medlem
korqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastiboy
jag beställde diamond den 21/12 men har fortfarande INTE fått grejjorna... de e väl bara att hoppas att de kommer över huvudtaget... nån annan som beställt runt det datumet men som har fått grejjorna?

Citat:
Ursprungligen postat av simpan123
Jag beställde 26/12 och har fortfarande inte fått något. Nu blir det en extremt tråkig helg då jag inte har en aning vad jag ska göra. Hoppas, hoppas på måndag men nu börjar jag undra om det kommer överhuvudtaget.

Har du fått något mail med Kolli-ID? Beställde själv den 29e och hade hoppats på att få det idag, men icke sa nicke. Nästa vecka måste det komma, annars blir jag argsint!
Citera
2009-01-02, 15:05
Medlem
japp, fått mail med id och allt, men när jag söker på posten står det att det inte finns något med det id registrerat lite surt va egentligen planerat att ha det till nyår, sen när det sket sig tänkte jag, jaja får väl röka i helgen, men nej... inte det heller. får hoppas på måndag då!
Citera
2009-01-02, 16:26
Medlem
Skickade ett mail till honom idag och han sa att mina pengar kom in den 29/12 och grejerna lades på lådan idag så om inte posten cepar till det här så borde jag få mitt på måndag. Kan rekommendera att skriva ett vänligt mail om ni vill ha information om er order.
Citera
2009-01-02, 18:31
Medlem
azels avatar
hahahhahaa

läste precis detta när jag skulle beställa

Jag svär på heder, samvete och svensk lag att jag är över 18 år gammal, och tänker hämta ut paketet. Jag är i och med detta medveten att OM jag är under 18 och nu klickar på "beställ" så begår jag urkundsförfalskning.

Bara jag som tyckte de va extremt roligt?

sedan undrar jag va fan de betyder?
Citera
2009-01-02, 18:32
Medlem
korqs avatar
Citat:
Jag svär på heder, samvete och svensk lag att jag är över 18 år gammal, och tänker hämta ut paketet. Jag är i och med detta medveten att OM jag är under 18 och nu klickar på "beställ" så begår jag urkundsförfalskning.

sedan undrar jag va fan de betyder?

Att du som beställer är myndig, och om du inte är det har du klart för dig att det du gör är olagligt.
Citera
2009-01-02, 19:17
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korq
Att du som beställer är myndig, och om du inte är det har du klart för dig att det du gör är olagligt.

Olagligt tvivlar jag på att det är. Snarare ett skydd för återförsäljaren om någon minderårig skulle göra något dumt under påverkan. Ni har väl heller inte missat att det tydligt understryks att Spice, mfl, inte är ägnad för "mänskligt bruk"...
Citera
2009-01-02, 19:43
Medlem
azels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korq

Det är knappast olagligt, dom tittar t.ex inte legg för att man ska va 18 för paketet osv?

right?

Inte för det är något problem men endå rätt intresant.
Citera
2009-01-02, 20:01
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Det är knappast olagligt, dom tittar t.ex inte legg för att man ska va 18 för paketet osv?

right?

Inte för det är något problem men endå rätt intresant.

Legget ska du visa om det är Rekat, och det är för din egen säkerhet. Har inget med ålder att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in