Läs den här tråden, läs mellan raderna om du betvivlar vilken källa som säger vad.
(Vad jag menar är att psyche deli som jag tror spiceföretaget eg heter i ett uttalande dessutom sagt att "visst finns det en hemlighet i spice", att JWH-018 hamnar på marknaden för några år sedan är knappast en slump. Det finns många sköna miljoner att tjäna på flummare så fort syntetiska alternativ finns )
http://bluelight.ru/vb/showthread.php?t=407913
Den fysiska källan är ett tyskt laboratorium, (obs bör inte förväxlas med dreadsfritzen i andra tråden) om du behärskar tyska finns det mycket material att ta del av vid det här laget, via bloggar osv. Därmed inte sagt att bloggarna skulle vara vetenskapliga källor, men ärligt talat har allt annat inte varit flummarnas önskedrömmar. Allt sköts via tekniska förfiningar eller förfulningar, det är knappast så att vi bör blanda lite blommor som träffar receptor C2 (kanske fel benämning?) och som naturfolken inte skulle vara medvetna om gav så cannabisliknande effekt. det är därför jag tyckt pinkskins inlägg i den andra tråden varit så underhållande, jag har rst ett par år över klotet och lekt med naturmänniskoormen för många fler än mig har det varit uppenbart från början att detta är rc....
Det roliga, i nuvarande tillstånd känns det roligt, är ju att vi inom tio år kommer ha ytterligare ett par hundra substanser att berusa oss med, vissa kommer vara underbara och vissa kommer att vara dödliga vid väldigt låga doser kanske vissa blir en syntes av dessa, euforisucidal. Från det perspektiviet känns trots allt samhällets attityd gentemot problemet, eftersom det utifrån ett samhälleligt perpektiv bör bedömas som ett problem, som det mest destruktiva, vilket är en smula roligt.