Citat:
Ursprungligen postat av
henksson
Varför ska du snacka en massa trams med dem för? Hur många gånger tror du inte att de har fått svara på dessa frågor redan. Du måste alltså komma med nått nytt. Testa gärna att vara ärlig med dem och tala om vad du vill göra med dem.
Du: Tja fan vad kul att se dig de var inte igår
Tjej: Hehe nej det kanske beror på att vi aldrig sett varandra förrut
Du: Jag vill ta dig i 2an
Tjej: Ok, bra ide
Det blir tyvärr såhär, tror jag.
Jag: När ska jag få ligga med dig då?
Hon: Va?? Aldrig (går därifrån)
Fester är fortfarande lite kul ändå tycker jag (är 40+). Kommer tycka fester är kul även när jag är 59. Trots att jag är socialt fattig och smått efterbliven. Man tittar på några snubbar som sitter lugna och pratar med varandra. Vad pratar de om? Jag pratade NHL med en snubbe. Vi konstaterade att vi visste vad EN spelare där borta hette och sedan var det inte mer med det.
Tycker inte sexsnack är så kul. Sådant blir det alltid. "Hon sög av mig" och "Hö hö". Vissa spel och lekar andra ställer till med passar bara de erfarna. För andra är det bara pinsamt, inte minst när man ska hålla på med sådant här när man passerat 50.
Njae. Jag fungerar inte på fest. Jag fungerade på fest när jag var 14 upp till 24, inte nu. Men ändå går man dit såklart i fåfängt hopp om att hon ska bli kär i en och klänga på en och vi går hem tillsammans. Men det händer inte.