2007-08-01, 10:56
Medlem
set_my_paths avatar
Tror jag skulle bli alltför grubblande och ångestfylld om jag visste när jag skulle dö. För mig passar det nog bättre att inte veta och istället försöka ha så skoj jag kan så länge det varar.
Citera
2007-08-02, 15:16
Fan det är jävligt svårt att säga. Skulle nog tacka ja till det ändå

Skulle vara ännu skönare att få veta hur man skulle dö med så det kanske finns något sätt att undkomma det och leka med döden lite som typ Final Destination eller något
Citera
2007-08-02, 15:21
Medlem
Kort svar: NEJ!
Citera
2007-08-06, 21:14
Medlem
Gojcins avatar
Hm både har bra saker i sej. Men om gud hade velat att vi vetat hade han väl gjort så vi kunde vetat
Citera
2007-08-06, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gojcin
Hm både har bra saker i sej. Men om gud hade velat att vi vetat hade han väl gjort så vi kunde vetat
Nej. Tyst nu.
Citera
2007-08-06, 22:21
Medlem
Yules avatar
Jag det skulle jag. Så man kan planera sitt liv bättre, veta vad man ska prioritera. När den sista dagen väl kommer så tror jag att jag kommer vara jävligt rädd.
Citera
2007-08-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HunteR-
Jag skulle betala alla penning resurser jag äger för att få reda på mitt dödsdatum.. , Fan va soft livet skulle vara. Jag skulle kunna förbereda mig mer.
Skulle du vilja leva livet för att förbereda dig på döden? Tänk om ditt dödsdatum var imorgon eller något sånt?

Jag skulle aldrig vilja veta min dödsdag. Lev som varje dag vore den sista är en sund filosofi som jag skulle vilja leva efter, dock gör jag inte det.
Citera
2007-08-08, 13:02
Medlem
F5MMANs avatar
Hemskt, men jävligt praktiskt. Så slipper man tänka "äsch, jag gör det någon annan dag" och istället tar man tag i saker och reder ut det på en gång.
Citera
2007-08-09, 20:45
Medlem
Rs74s avatar
Jag skulle gärna få reda på när jag ska dö. Även hur mitt liv kommer att avslutas. Ponera att jag kommer att dö om 3 veckor i en frontalkrock med en långtradare. Ett våldsamt slut med andra ord. Då skulle jag förmodligen satsa på att dö tidigare med hjälp av nåt mindre smärtsamt.
Citera
2007-08-11, 17:52
Medlem
Jag orkade intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rs74
Jag skulle gärna få reda på när jag ska dö. Även hur mitt liv kommer att avslutas. Ponera att jag kommer att dö om 3 veckor i en frontalkrock med en långtradare. Ett våldsamt slut med andra ord. Då skulle jag förmodligen satsa på att dö tidigare med hjälp av nåt mindre smärtsamt.

Men om det nu var så att du skulle dö i en krock och det redan var ett utsatt datum, hur skulle du då kunna avsluta det tidigare?

OnT: Jag skulle aldrig vilja veta den exakta dagen för min död, då det skulle leda till massiv ångest och apati.
Citera
2007-08-11, 18:45
Medlem
Resistances avatar
Nej. Surprise me!
Citera
2007-08-11, 18:52
Medlem
Rs74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag orkade inte
Men om det nu var så att du skulle dö i en krock och det redan var ett utsatt datum, hur skulle du då kunna avsluta det tidigare?

OnT: Jag skulle aldrig vilja veta den exakta dagen för min död, då det skulle leda till massiv ångest och apati.

Nå, om jag vet att jag skulle krocka om 3 veckor så skulle jag antagligen ta en överdos om 2 veckor, alltså en vecka tidigare än det datum som h*n har bestämt att jag ska dö på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in