2007-07-19, 22:49
Medlem
fucked ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forhyrd
Vi säger att du har ett barn, och detta ultimatum ställs:
Antingen dör ALLA människor i Afrika, eller så dör bara din unge.
Hur skulle du göra?

Jag vettefan vad jag skulle göra.

inte ens alla negrar i världen eller löske folkslagen som populariserar afrika skulle få mig att byta bort mitt barns liv mot deras
2007-07-19, 23:29
Medlem
Hela Afrika VS ditt barn.

Skulle räddat afrika.. men i stundens hetta skulle jag förmodligen inte kunna offra mitt barn..
2007-07-19, 23:37
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Negrer själva, skulle hellre våldta och döda din unge,

IKH-moderatorn som snackade om att man ska ha fakta att backa upp sina uttalanden med...HÄR har du GayMan som ljuger friskt...

Det är så djävla sorgligt med dig att jag kan inte ens föreställa mig vad du lever för liv utanför pizzerian!
2007-07-19, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Black_panther
IKH-moderatorn som snackade om att man ska ha fakta att backa upp sina uttalanden med...HÄR har du GayMan som ljuger friskt...

Det är så djävla sorgligt med dig att jag kan inte ens föreställa mig vad du lever för liv utanför pizzerian!
Antyder du att jag ljuger? Har du överhuvudtaget, satt dig in i vad negrerna i Sydafrika gör med vita barn? Våldtäkt, är den mildaste behandlingen de utövar på vita barn. I vissa fall, spränger de huvudet av ungarna också.

Orkar personligen inte leta källor nu, men ta och sök på South Africa+Crime.
2007-07-20, 04:02
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:

Tyvärr så ljuger han inte. Men vad säger du däremot som är sanning?, herr pk mytoman.
2007-07-20, 07:21
Medlem
Black_panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Antyder du att jag ljuger? Har du överhuvudtaget, satt dig in i vad negrerna i Sydafrika gör med vita barn? Våldtäkt, är den mildaste behandlingen de utövar på vita barn. I vissa fall, spränger de huvudet av ungarna också.

Orkar personligen inte leta källor nu, men ta och sök på South Africa+Crime.

Jag har åxå läst om det men är det verkligen rättvist av dig att DRA hela Afrika över Sydafrika-kammen??
2007-07-20, 13:13
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Jag har åxå läst om det men är det verkligen rättvist av dig att DRA hela Afrika över Sydafrika-kammen??
Givetvis inte, och därför är det inget argument, bara tomma ord.
2007-07-20, 13:15
Medlem
CashBlows avatar
Det är tredje gången jag skriver i den här tråden nu.

Tyvärr måste jag säga att Afrikas negrar skall bort. Igen, för tredje gången.

När ska frågeställningen utökas till "Din kompis barn eller hela Afrikas negrar"?
2007-07-20, 13:17
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Det är tredje gången jag skriver i den här tråden nu. Tyvärr måste jag säga att Afrika skall bort. Igen, för tredje gången.
Varför känns det så viktigt att upprepa dig själv, och dessutom påpeka att du gör det?
2007-07-20, 13:18
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGoodDoctor
Varför känns det så viktigt att upprepa dig själv, och dessutom påpeka att du gör det?

För att det är så fånigt och jag gillar det!
2007-07-20, 13:21
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
När ska frågeställningen utökas till "Din kompis barn eller hela Afrikas negrar"?
Varför inte "En vit man eller en svart man?" på vilket svaren skulle vara uppenbara. Rasism tycks vara en obehaglig standard här på flashback.
2007-07-20, 13:28
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGoodDoctor
Varför inte "En vit man eller en svart man?" på vilket svaren skulle vara uppenbara. Rasism tycks vara en obehaglig standard här på flashback.

Om det nu bara är Flashback. Jag tror inte det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in