2007-09-09, 18:30
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ers
Hller med helt och hllet... Men det r vl handlingarna som gr mnniskan. Och en mnniska som gr oegoistiska handlingar kan vl inte ses som en egoist i praktiken och det var det jag syftade p.
Det kan jag g med p, men du fr fortfarande errektion av att rdda afrika.
2007-09-09, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ers
Dessutom frlorar ni alla era afrikanska slavarbetare som tillverkar era fottbollar med mera, klarar ni det?

Hur ofta ser du "Made in Burkina Faso" eller "Made in Mozambique" p ngon produkt verhuvudtaget? Praktiskt taget ingenting exporteras frn Afrika.
2007-09-09, 19:10
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoq
Hur ofta ser du "Made in Burkina Faso" eller "Made in Mozambique" p ngon produkt verhuvudtaget? Praktiskt taget ingenting exporteras frn Afrika.
Icas tonfisk r ngot jag kan komma att tnka p, sen tar det stop. Den r tillverkad i Ghana.
2007-09-09, 21:50
Medlem
Hade utan att tveka valt barnet framfr Afrika. Hade inte spelat ngon roll vilken kontinent jag fick vlja mellan.
2007-09-10, 00:06
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Att pliktknslor gr fre moral r helt frsteligt. Det r nr folk brjar rttfrdiga det genom argument som man brjar rynka p gonbrynen.
2007-09-10, 00:26
Medlem
@@@@@s avatar
Jag gillar inte niggers. S valet hade varit ltt. Fr den delen om man vljer bort sitt eget barn fr frmlingar,s r man en knslokall jvel. Ens barn r ens allt. En bunt frmligar man aldrig mtt och troligtvis aldrig skulle ens mta, varfr bry sig om de existerar eller inte ?
2007-09-10, 01:04
Medlem
Har inget mnniskobarn men en hund har jag och denna lilla varelse rknar jag stenhrt som mitt barn.

Och ja, jag skulle kunna dda varenda jvel i Afrika om jag kunde rdda henne frn att d.
2007-09-10, 01:25
Medlem
Reoshis avatar
jag skulle offra hela jordens befolkning om jag fick behlla mina vnner och familj

sry guys^^
2007-09-10, 23:32
Bannlyst
s trtt p alla rasist svar liksom. Jag menar serist, vad in i helvete har Afrika gjort fr att frtjna erat frakt. (talar baah till dem som skrivigt "rasist" svar).

keep it G ?

//EcstaZy

EDIT!: Jag skulle skjuta mig sjlv. Palla ett snt val?

EDIT AGAIN!: Jag lyssnar grna p folks sikter, men det betyder inte att jag gillar dem! Vill bara ha svar p varfr HELA Afrika frtjnar Frakt!
2007-09-10, 23:49
Medlem
...

Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
s trtt p alla rasist svar liksom. Jag menar serist, vad in i helvete har Afrika gjort fr att frtjna erat frakt. (talar baah till dem som skrivigt "rasist" svar).

keep it G ?

//EcstaZy

EDIT AGAIN!: Jag lyssnar grna p folks sikter, men det betyder inte att jag gillar dem! Vill bara ha svar p varfr HELA Afrika frtjnar Frakt!

Hmm, vad har afrika gjort?
Bortsett frn att skapa massa arbetslsa invandrare?
Startat sjuttiofjorton krig.
Slutat vara anstllabara slavar :P
2007-09-10, 23:49
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Jag r trtt p srskrivningar (och felstavningar)

Citat:
keep it G ?
Okey niggah

Citat:
Antingen dr Afrika eller ditt barn. Du har allts valt ett tredje och icke befintligt alternativ.

Citat:
S man fraktar automatiskt Afrika om man vljer att behlla sitt barn i detta lge?
2007-09-11, 00:39
Medlem
Ad Astras avatar
Nu fr det fr fan rcka med de hr tramstrdarna.

Mnniskan r mindre bengen att knna empati med mnniskor som r geografiskt lngt borta n med mnniskor som r geografiskt nra.

Mnniskan r mindre bengen att knna empati med mnniskor som r knslomssigt obundna till en n med mnniskor som r knslomssigt bundna till en.

Om ngon fortfarande tycker att det r konstigt finns det tyvrr inget jag kan gra. Men sluta starta meningslsa trdar dr svaren redan r p frhand givna.

Tack.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in