Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2011-09-17, 20:10
  #61
Avstängd
jewftws avatar
Uppdateras detta spel fortfarande? Skulle vilja ha 2011/2012 laguppställningar i Elitserien/Hockeyallsvenskan
Citera
2011-09-17, 20:14
  #62
Medlem
Kolla här

http://www.ehmonline.forum24.se/
Citera
2011-09-17, 21:05
  #63
Avstängd
jewftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobby1989
Kolla här

http://www.ehmonline.forum24.se/


Tack!
Citera
2011-09-19, 17:11
  #64
Avstängd
jewftws avatar
Bumpar lite..

Efter cirka 35 omgångar så säger spelet att mitt demo är slut? Hur får man tag på riktiga spelet?
__________________
Senast redigerad av jewftw 2011-09-19 kl. 17:14.
Citera
2014-12-19, 22:55
  #65
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Är det någon fler än jag här som fortfarande sitter med detta spel?
Citera
2015-03-26, 17:00
  #66
Medlem
Romang67s avatar
Blir en superbump.

http://www.eurogamer.net/articles/20...eturning-today

Köp! Ös pengar på dem så de börjar släppa EHM igen!
Citera
2015-05-22, 23:28
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Är det någon fler än jag här som fortfarande sitter med detta spel?

Jag också!! Är så förbannat less på NHL EHM 2007.

Men är det ingen som undrat vart Dick Tärnström, Christian Berglund och Niklas Anger tagit vägen?? :-)

Jo, de finns med, men av okänd anledning under helt andra namn: Tärnström = Mikael Ljunggren, Berglund = Simon Mattsson och Anger = Daniel Kimby. Misstänker att det finns flera mer eller mindre kända spelare med felaktiga namn...

Jag identifierade dem genom att jag märkte att de hade mycket fin statistik på Tre Kronor/NHL-nivå, trots helt obekanta namn, och då har jag mycket bra koll på svenska elithockeyspelare IRL. Koll med www.eliteprospects.com avslöjade vilka de var... :-)

Nåja, efter EHM 2007 tillkännagav de att serien läggs ner på grund av för mycket piratkopiering. Suck... :-(

Men nu sägs NHL EHM 2015 vara på G via Steam. Om det stämmer, så då jävlar ska jag värva hem Filip Foppa, OEL och Erik Karlsson samt försöka hugga på Connor McDavid/Jack Eichel bland annat... ;-)
Citera
2015-05-23, 01:53
  #68
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syringa
Jag också!! Är så förbannat less på NHL EHM 2007.

Men är det ingen som undrat vart Dick Tärnström, Christian Berglund och Niklas Anger tagit vägen?? :-)

Jo, de finns med, men av okänd anledning under helt andra namn: Tärnström = Mikael Ljunggren, Berglund = Simon Mattsson och Anger = Daniel Kimby. Misstänker att det finns flera mer eller mindre kända spelare med felaktiga namn...

Jag identifierade dem genom att jag märkte att de hade mycket fin statistik på Tre Kronor/NHL-nivå, trots helt obekanta namn, och då har jag mycket bra koll på svenska elithockeyspelare IRL. Koll med www.eliteprospects.com avslöjade vilka de var... :-)

Nåja, efter EHM 2007 tillkännagav de att serien läggs ner på grund av för mycket piratkopiering. Suck... :-(

Men nu sägs NHL EHM 2015 vara på G via Steam. Om det stämmer, så då jävlar ska jag värva hem Filip Foppa, OEL och Erik Karlsson samt försöka hugga på Connor McDavid/Jack Eichel bland annat... ;-)
Haha, ja du det stämmer i allra högsta grad. En ny version av EHM finns att tanka hem på Steam.
Citera
2015-05-23, 02:44
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Haha, ja du det stämmer i allra högsta grad. En ny version av EHM finns att tanka hem på Steam.


Åfan... Säg inget mer, jag vill se själv. :-) Blir att ladda ned nu...!!

Hur med waiwer i EHM 2015?? Man ska ju vara trogen reglerna.

Har svag koll på waiwer-reglerna i NHL, men EHM 2007 begränsar ju fan mig att plocka upp vilken spelare som helst från farmarlaget. Jag får för många skador i ordinarie truppen, jag ser att en av mina farmarlagsspelare är mycket värd att plocka upp och testa i hetluften eller att en lågpresterande spelare behöver få lite speltid där nere istället för att sitta på bänken. Det är i princip bara unga och gröna spelare som jag kan skicka fram och tillbaka tills de uppnår nån ålder/antal spelade matcher. Fyrkantigt alltså... :-(

Dessutom saknar jag Oleg Tverdovsky. Rysk högpresterande back som var free agent i EHM 2005. Oerhört lätt att plocka honom vare sig det är NHL eller Elitserien (svenska allsvenskan?). Kassaskåpssäkert och enkelt sätt att förstärka försvaret på. I 2007 är han bunden till nåt ryskt lag. Och i 2015 är han för gammal för att satsa på...
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback