Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-07, 22:54
  #1
Medlem
heej jag undrar om nån vet när EHM 2007 kommer ut jag har än så länge bara sett demon tacksam för svar
Citera
2007-07-08, 00:15
  #2
Medlem
Novrils avatar
..

Enligt Fz kom det ut i September förra året.
Spelet verkar inte finnas i speciellt många butiker i sverige, på webhallen kan man bara boka det
Jag pmar dig en länk som du kan hitta det på
Citera
2007-07-08, 17:52
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novril
Enligt Fz kom det ut i September förra året.
Spelet verkar inte finnas i speciellt många butiker i sverige, på webhallen kan man bara boka det
Jag pmar dig en länk som du kan hitta det på

jajamen men tack iaf laddar de nu ser om de funkar
Citera
2007-07-08, 20:22
  #4
Medlem
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av imrellan
jajamen men tack iaf laddar de nu ser om de funkar


de funka inte
Citera
2007-07-08, 20:26
  #5
Medlem
Hur är egentligen Eastisde? Är sugen på att testa det, men har hört att det ska vara dåligt. I klass med FM är det knappast eller?
Citera
2007-07-08, 21:20
  #6
Medlem
EHM 2007 är redan ute, det är den sista releasen också ...sen blir det inget mer.

edit: det är inte ett demo, det är en version du måste registrera (betala pengar för).

Så här går det till.

Du går in på www.vaddetnuärförhemsida.com, där laddar du ner ett sorts "demo" som du kan spela i ...tror det är 3 månader på, sen så måste du registrera det, och det är där pengarna kommer in i bilden.

så fick jag göra iallafall.
Citera
2007-07-08, 21:53
  #7
Medlem
Novrils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imrellan
de funka inte

Vad händer? Startar det inte eller vad? Tog du DVN:s version, eller HOODLUM?
Citera
2007-07-08, 21:57
  #8
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanchez88
Hur är egentligen Eastisde? Är sugen på att testa det, men har hört att det ska vara dåligt. I klass med FM är det knappast eller?

Det är inte dåligt men det har naturligtvis inte lika mycket extragrejer som FM.

Det är mer som CM01/02 vilket inte är dåligt alls. Kan definitivt rekommenderas för hockeyfans.

EHM07 kom ut förra året och är som sagt sista versionen och kan bara fås på internet. Demon räcker bara sex månader och ska man längre är det bara att pynta.
Citera
2007-07-08, 22:15
  #9
Medlem
aa

jag har bara spelat demot men jag tycker de är skit kul:P men jag ladda ner dvn versionen den funka inte alls kom bara upp fel meddelande

men asså de måste ju gå att ladda ner spelet som ALLA andra spel?:S förvirrad
Citera
2007-07-08, 22:33
  #10
Medlem
Flakons avatar
Tror det finns på www.bitgamer.com för den som har konto där.
Citera
2007-07-08, 22:50
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flakon
Tror det finns på www.bitgamer.com för den som har konto där.


tackar nu håller jag på att ladda ner spelet som jag tror är hela de står iaf så
Citera
2007-07-08, 22:59
  #12
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imrellan
tackar nu håller jag på att ladda ner spelet som jag tror är hela de står iaf så
De brukar nog inte ha falska releaser på den sidan... Vad jag erfarit iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback