Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-06, 14:30
  #1
Medlem
Citat:
Dessa riskfria vinster är ett i det närmaste okänt fenomen, men visst finns dom, i massor.
De kallas för arbitragevinster och har inte varit lätta att hitta och ta del av, förrän NU!

Citat:
Med hjälp av en programvara kan du nu enkelt göra riskfria vinster flera gånger per dag, helt enkelt genom att programmet hittar dessa sk. sure-bets, utför alla beräkningar och vägleder dig ända fram!
http://www.poolinvest.se/

Eftersom att jag har noll koll på allt vad spel heter så tänkte jag höra vad ni som är lite mer insatta har för åsikt/erfarenheter av detta.
Min spontana tanke är att låter det för bra för att vara sant så är det oftast så. Eller?
Citera
2007-07-06, 14:39
  #2
Avstängd
låter för bra för att vara sant.. men visst finns det bra och säkra tippningar.
Men då kanske man går samma öde som pilen gick till slut?
Citera
2007-07-06, 14:52
  #3
Medlem
Boones avatar
Om det fungerade till 100%, varför skulle de dela med sig till andra istället för att bli rika själva? Någonting stämmer inte.
Citera
2007-07-06, 15:07
  #4
Moderator
easy_dans avatar
Ja det funkar ungefär som dom beskriver, med flera MEN

- Du måste ha en enorm bankrulle för att överhuvudtaget tjäna några pengar
- Dom spel du får försvinner rätt fort från marknaden, programmet letar felsatta odds som naturligtvis rättas till när bolagen inser detta
- Du kommer bli spärrad på flera av bolagen efter ett tag
- Lagda spel kan dras tillbaka av sidorna, finns inga garantier

Såklart dom delar med sig, är säkrare pengar i att sälja denna programvara, finns flera dussin liknande poolinvest, letar ni runt kan ni säkert hitta ngn med gratisdagar att testa
Citera
2007-07-09, 08:47
  #5
Medlem
mrphonks avatar
Man ska inte glömma bort den mänskliga faktorn heller. Ett litet feltryck och det kan svida ordentligt i bankrullen, speciellt eftersom man med arbitrage måste jobba med så stora summor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback