Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-06, 11:21
  #1
Medlem
Calico Jacks avatar
Tycker påminner mycket om en 3-serie.

http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=523

Fem sidor med fler bilder.
http://www.netcarshow.com/bmw/2008-1-series_coupe/
Citera
2007-07-06, 13:22
  #2
Medlem
Baalzamons avatar
Jag var skeptisk från början, men nu tycker jag den är rätt snygg. Hoppas dom håller vikten nere också, så kan det bli riktigt kul bilar. Första värdiga efterträdaren till E30 kanske? 3-serien har varit alldeles för tung och klumpig de sista tre generationerna.
Citera
2007-07-06, 13:46
  #3
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
Jag var skeptisk från början, men nu tycker jag den är rätt snygg. Hoppas dom håller vikten nere också, så kan det bli riktigt kul bilar. Första värdiga efterträdaren till E30 kanske? 3-serien har varit alldeles för tung och klumpig de sista tre generationerna.


Håller med, det är lite E30 över denna coupé.
Citera
2007-07-06, 14:34
  #4
Medlem
Apelsinens avatar
Ser ut att vara en riktig busbil, om vikten hålls på en vettig nivå dvs.
Citera
2007-07-06, 14:38
  #5
Medlem
Azraels avatar
Jävlar vilket designmässigt magplask. Som en våldtagen och tilltufsad C70 med inslag av Mitsubishi Carisma.
Citera
2007-07-06, 15:14
  #6
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Jävlar vilket designmässigt magplask. Som en våldtagen och tilltufsad C70 med inslag av Mitsubishi Carisma.

Hehe. Instämmer. Precis som de flesta av BMW:s bilar tycker jag även denna fullständigt saknar estetik. Om man nu inte är hillbilly eller blatte, underklassens preferenser är de samma. Den här var synnerligen ful, även för en BMW.
Citera
2007-07-06, 15:18
  #7
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Jävlar vilket designmässigt magplask. Som en våldtagen och tilltufsad C70 med inslag av Mitsubishi Carisma.

Du gillar ju Citroën som bekant. Det säger en hel del om din smak. Och de har aldrig varit snygga, ever.
Citera
2007-07-06, 23:16
  #8
Medlem
Ruskatupps avatar
Smaken är ju som bekant delad.Men skall man försöka sig på någon slags genomsnittlig smak så lär ju BMW´s design vinna över dom flesta bilmärken.Dock är jag lite kluven ang. designen på denna coupén.Men att det kommer att bli en omåttligt kul bil att köra hyser jag inga tvivel om,och att den kommer att bli totalt sönderstylad av hudfärgshandikappade världen över om si så där 10-15 år råder det inga tvivel om heller!
Citera
2007-07-06, 23:58
  #9
Medlem
NiV3Rts avatar
Man måste vara riktigt insnöad i bmw för att tycka att denna är lyckad designmässigt. Jag tvivlar dock inte på att det blir ett jävla kul åk att köra
Citera
2007-07-07, 00:02
  #10
Medlem
xallos avatar
Jag får sköna BMW 2002 vibbar, skulle faktiskt kunna skita i designen bara för buskänslan!
Citera
2007-07-07, 00:10
  #11
Medlem
Squalos avatar
Det ser ut som sidorna är gjorda av tyg som fladdrar för vinden.

Lite stramare design hade jag nog velat se.
Citera
2007-07-07, 00:16
  #12
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskatupp
Smaken är ju som bekant delad.Men skall man försöka sig på någon slags genomsnittlig smak så lär ju BMW´s design vinna över dom flesta bilmärken.Dock är jag lite kluven ang. designen på denna coupén.Men att det kommer att bli en omåttligt kul bil att köra hyser jag inga tvivel om,och att den kommer att bli totalt sönderstylad av hudfärgshandikappade världen över om si så där 10-15 år råder det inga tvivel om heller!

Jag har sällan sett någon "Ne*er" ratta en Bimmer i Sverige. Du kanske syftar på bleka/ädelrosa bönder från dalarna som bygger vinge på vinge på sina E36'or?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback