• 1
  • 2
2007-07-05, 22:32
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
Den gamla helyllekillen Jonas Björkman har på senaste tiden speglat upp som en riktigt beundransvärd rebell på gamla dar. Först kom det fram att han dricker öl under pågående landskamp, och nu senast så skrek och svor han till huvuddomaren vid missnöje av domslut.

Finns det något mera skvaller om honom som inte har kommit fram i media? Han är väl gift med en bimbo som så många andra lycksökerskor dras till män som kan skämma bort dem. Har hon varit ute på några äventyr?

Jonas Björkman spelade bakis
BAKFULL I DAVIS CUP
Björkman nekar till bakisryktet
Björkman dementerar tidigare uppgifter

”Din jävla dåre”
Björkman gick till attack mot domaren
Ursinnig Björkman utslagen
Björkman skällde ut domaren

Jonas Björkmans hemsida
Wikipedia
Citera
2007-07-06, 12:06
Medlem
LastCaresss avatar
Underbart att se faktiskt. Först Söderlings hån mot Nadal och sen det här. Mer mer!

"Luuuuuuder. Jävla dåre. Du är dum i huvudet. Fattar du inte det, eller?"
Citera
2007-07-06, 12:09
Medlem
Heinzes avatar
Utmärkt startinlägg, fler sådana med källor.
/mod
Citera
2007-07-06, 12:22
Medlem
Vobblers avatar
http://www.svt.se/svt/road/Classic/s...59843&a=863224

Gårdagens sportnytt med tennisattacken. "That's why you suck. That's why you shouldn't have matches like this!"

Härligt att se Jonas visa lite äkta känslor. Hans Brysselsteg känns lite barnsligt när man ser de här bilderna.
Citera
2007-07-06, 12:59
Medlem
AT4s avatar
Björkman är en stor idrottsman, har inte fått den respekten han förtjänar tycker jag. Han är är även skänkt stora pengar till sitt favoritlag Bajen. Jag gillar inte Bajen, men sånt är stort!

Han måste ju spelat in ruggigt med pengar genom åren, ett antal grand-slam vinster! Utbrottet var skönt!
Citera
2007-07-06, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Björkman är en stor idrottsman, har inte fått den respekten han förtjänar tycker jag. Han är är även skänkt stora pengar till sitt favoritlag Bajen. Jag gillar inte Bajen, men sånt är stort!

Han måste ju spelat in ruggigt med pengar genom åren, ett antal grand-slam vinster! Utbrottet var skönt!
Jag gillar Bajen, och Björkman!
Skönt med lite jävlar anamma från både Björkman och Söderling på sistonde.
Keep up the good work boys
Citera
2007-07-06, 19:57
Medlem
Bombardirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Skönt med lite jävlar anamma från både Björkman och Söderling på sistonde.
Keep up the good work boys

Precis! Sen vet jag inte om Söderlings utbrott var berättigat men Björkmans var det definitivt. Dommaren går in och ändrar domslutet som linjemannen fattat. Vem borde se bäst?

Tycker i alla fall att det är kul att det händer en del kring svensk tennis som känns mycket medikoer just nu.

Vidare så känns det som om att tennisspelare på touren är i grund och botten chilla personer. De kan gå ut och ta en bärs dagen innan match utan att någon kring de höjer på ögonbrynen. Minns för några år sedan när en polare jobbade som chaufför under Stockholm Open. Han skjutsade hem mer än en smålullig spelare från sture till grand...
Citera
2007-07-06, 19:58
Medlem
Jag tycker det är härligt gjort av honom, bra att visa lite känslor.
Det roligaste är ju Björkmans extremt brittiska uttal
Citera
2007-07-06, 19:59
Medlem
erikbes avatar
När Gud blir gammal blir han satanist
Citera
2007-07-07, 11:23
Medlem
Äntligen börjar det hända lite på touren igen, kul att det är svenskar som ger sig in i leken. Har man spelat tennis så är det mer än en gång man ansett att domaren är det mest korkade som man nånsin upplevt, oavsett om man har fel eller rätt.....
Starkt av Söderling att finna sinnesnärvaro att driva med Nadal i stället för att lacka ur!
Citera
2007-07-07, 11:53
Medlem
CrimsonIdols avatar
En serve i 200 km/h!....reprisbilderna visar att den var ute,men domaren är tvärsäker,pissar på linjedomarn och dömer IN...måste hålla med Björkman här:

-Djävla luder!!

För övrigt behöver tennisen mer av såna här "stormar i vattenglas",fan vad tråkigt det blivit sen Nastase,Connors och McEnroe slutade....hela tenniscirkusen kommer raderas till en liten gayig sideshow om inget görs snart
Citera
2007-07-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
En serve i 200 km/h!....reprisbilderna visar att den var ute,men domaren är tvärsäker,pissar på linjedomarn och dömer IN...måste hålla med Björkman här:

-Djävla luder!!

För övrigt behöver tennisen mer av såna här "stormar i vattenglas",fan vad tråkigt det blivit sen Nastase,Connors och McEnroe slutade....hela tenniscirkusen kommer raderas till en liten gayig sideshow om inget görs snart

Till och med Marat Safin har väl lugnat sig

Synd att vi inte har kvar Marcelo Rios förresten. Där stormade det ju en del

Ett urval från Wikipedia:

"In a confusing incident, he ran over his physical trainer, Manuel Astorga, with his jeep, leaving him gravely injured at the foot. Astorga was later fired as trainer."

"n 2003, he urinated on a man in a La Serena bar's bathroom. He was later expelled from his hotel after being accused of swimming in the nude."

"He reportedly told Monica Seles to move her "fat ass" while on a lunch queue, but he has denied this."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in