2007-07-07, 13:13
Medlem
Sälklubbarns avatar
Överraskande men kul får man väl säga.

Trodde Björkman alltid var lugn och fin.
Citera
2007-07-07, 13:22
Medlem
xallos avatar
Richard Krajicek klämde ju ur sig det bästa någonsin.

I en intervju så sa han att 80% utav de kvinnliga spelarna på damtouren var feta grisar, när han sedan tvingades ta tillbaka sitt utalande av förbundet så gjorde han det med denna lysande dementi::

"I may have exaggerated a bit when I said that 80 per cent of the top 100 women are fat pigs. What I meant to say was 75 per cent of the top 100 women are fat pigs."

Richard Krajicek
Citera
2007-07-07, 13:24
Medlem
CrimsonIdols avatar
True,true...men alla "roliga saker" verka hända utanför banan nuförtiden....ingen som axlar Nastase,Connors och McEnroe´s arv PÅ banan?...
Inse faktum...tennis är inte en tillräckligt engegerande och underhållande sport baserat enbart på hur det utövas....något måste hända!...psykningar som Söderling använde är mkt välkommet(kalsongtricket)....Nadal bryter mot 20-sekundersreglen upprepade ggr under en match...vilket gör det rent ut sagt TRÅKIGT att kolla på....många andra sporter försöker aktivt förändra regler för att utveckla underhållningsvärdet...E.S i hockey är ett lysande exempel oavsett vad bakåtsträvare har för annan åsikt

Tennisen som underhållning håller sakta men säkert på att förlora sin status,och det är enbart en objektiv åsikt...inte en subjektiv åsikt som stolt svensk som följde cirkusen under dom gyllene åren på 80-talet

Tyst! han servar....fuck that!...skrik,gorma,svär....lite adrenalin tack!
Citera
2007-07-07, 14:48
Medlem
Precis vad svensk tennis behöver ! En man som visar vad fan han tycker och säger vad fan han vill ! . Mer sånt tack !

Och btw, vem har inte gått bakis till jobbet någon gång?
Antar att Björkmans jobb är tennisen om ngn undrar...
Citera
2007-07-07, 15:20
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo

I en intervju så sa han att 80% utav de kvinnliga spelarna på damtouren var feta grisar, när han sedan tvingades ta tillbaka sitt utalande av förbundet så gjorde han det med denna lysande dementi::

"I may have exaggerated a bit when I said that 80 per cent of the top 100 women are fat pigs. What I meant to say was 75 per cent of the top 100 women are fat pigs."

Richard Krajicek

Krajicek hade ju rätt. Många av damspelarna är rätt fläskiga, och årets överraskningsfinalist i Wimbledon, Bartoli, är inget undantag.
Citera
2007-07-07, 15:43
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Krajicek hade ju rätt. Många av damspelarna är rätt fläskiga, och årets överraskningsfinalist i Wimbledon, Bartoli, är inget undantag.

Jag kollar enbart på damtennis för att se Serena Williams fläskiga pattar o röv studsa på ett hypnotiserande sätt när jag rökt en fet....
Citera
2007-07-08, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Jag kollar enbart på damtennis för att se Serena Williams fläskiga pattar o röv studsa på ett hypnotiserande sätt när jag rökt en fet....

Jag fick berättat för mig att hon minskat ner dom! Synd då jag gillar stora tuttar mer än tennis.
Citera
2007-07-08, 08:17
Medlem
Ett sätt at öka intresset för damtennis vore väl att låta dom feta grisarna spela nakna.(Obs gäller ej herrtennisen)
Citera
2007-07-08, 12:08
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo

Richard Krajicek
Hans tennisspelande syrra tillhör de 25 procent som inte är feta grisar:

http://www.sonyericssonwtatour.com/2...layerID=311578
Citera
2007-07-08, 13:02
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Hans tennisspelande syrra tillhör de 25 procent som inte är feta grisar:

http://www.sonyericssonwtatour.com/2...layerID=311578

Hon tillhör dock dem med gula tänder
Citera
2007-07-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Hon tillhör dock dem med gula tänder
Och jag som trodde alla tennis spelare hade lyssnat på Björn och andvände pepsodent.....
Citera
2007-07-08, 22:02
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
Inslag från Sportnytt

Jonas Björkman skäller ut domaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem