Citat:
Ursprungligen postat av xx-x
Några av mina favorit spel var Knight online, RYL: Risk your life 1, 2 och Rakion. Innan jag spelade wow, rakion går inte att jämföra.. fast det är ett mmofps. Jag hade skit kul i knight online, det var mitt första mmorpg, men nu när man tänker tillbaka på det så ser jag hur fattigt spelet var och hur bra faktiskt wow är jämfört med andra mmorpg's.
Nu vet jag inte riktigt vad alla tycker är dåligt med wow, men det verkar som vad jag uppfattat är att vissa hatar att alla spelare ska få ha kul, tragiskt. Jag tycker det är tråkigt att jag aldrig fick se sunwell platue, bara för jag inte var "pro". Därför tycker jag att wotlk är grymt bra, nu får alla ha kul istället, det är också just det folk vill.. ha kul när dom spelar wow, även ifall dom tröttnar efter 1-2 år.. så har blizzard faktiskt lyckats underhålla massvis med personer så länge, det är grymt bra.
Men de blir trist efter ett tag, då alla sitter med samma saker.
Är de bara på servern Burning Legion som har mycket Epics föremål??
om du har level80 kan man köpa hel utrystning till sin class via AH allt är Epic. De ända du behöver är guld..
Nackdelen blir att, dom som har mycket guld får gratis epics, utan behöva göra ett dugg. Nu tänker ni, ja men man måste grinda för få guld" Nej du kan inhandla 8000 guld för 389 svenska kr! då kan man köpa de mest på AH.
Grejen med Epic är att nu känner man sig inte unik längre, när man har Epic föremål, nu kan vem som helst få det, utan att behöva sitta kämpa! Förut, fick man slita sig till Epic, och känslan att, ett speciellt epic var otrolig känsla, då man var ensam med de föremålet =)...
Wow var bäst på sin tid mellan 1-70.
Wotlk hade snygga landskap och sjukt roliga quest, men Pven var en miss tyvärr. To easy for me sorry....
För min del så väntar med stora ögon på absoluta spel title genom tiderna" "Diablo3, finns nåt spel som kommer ta det ?? Ett spel som kommer plocka allra bästa gobitarna ifrån diablo1-2, samt Wow..
Lead designaren ifrån diablo3 nämde just de här, vi plockar saker ifrån de andra spelen, de som har gått bra tar vi =). Så End instancer lär de finns i Diablo3 samt AH och unika föremål!

Dessutom skulle hardcore läge finnas kvar O My lord =)))