Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Du vill ju inte ta in vad som sägs alltså urartar tråden, du sitter bakom din skärm och tror att du har någon sorts rätt på din sida för att vi inte lägger ner mer tid på dig. Vissa saker undviker man eller så har man kul med det, just nu är du det.
Du kan väl inte på allvar tro att jag hatar WoW, jag vet bara att det är inte ett bra spel. Det är ett simpelt spel, det är tidkrävande och det främjar e-peen på sämsta sätt.
Det är inte bra spelare som spelar WoW, du förstår WoW är som att vara bäst i att peta näsan ingen bryr sig. Det är inte svårt och alla kan göra det.
Allt som Blizzard gör i WoW baseras på en sak, tjäna pengar. Detta skiljer dom ifrån tidigare spel och nygjorda spel som dom har haft hand om.
WoW gör allt för att tjäna pengar
WoW gör allt för att alla ska kunna göra allt
WoW är kommunistiskt i sitt tänkande
WoW skapar inga communitys
WoW är en inkörsport för rena idioter som egentligen bara vill ha vänner och inte röra på sig
WoW har inga svåra moment i sig, förutom att hitta vettiga spelare.
WoW PvP är ett skämt
WoW främjar singelplay genom alla quests till level 60-70-80
WoW främjar människor som inte kan vara sociala och arbeta mot ett gemensamt mål
WoW är inte kul
WoW tar tid och pengar av dig genom att lägga upp flera timmar av trash innan bossar och respawn
WoW främjar dom svaga spelarna
WoW är en sandlåda
Har aldrig någonsin sagt att jag tror att jag har rätt, det jag däremot har gjort är lagt fram konkreta argument för varför jag tycker vissa av era påståenden helt saknar grund, och vissa av dom där påståendena som du lagt fram i punktform är rena gojjan, du förutsätter en hel rad massa saker men saknar helt förmåga att på något vis utveckla dina åsikter och påståenden vidare, och nej att skrika i falsett att man minsann lirat spel i 23år och är den mest erfarna på forumet räknas dessvärre inte.
Citat:
Ursprungligen postat av bt23
Fortfarande dip, om en person håller med dig till 90%, är det inte bättre att ta vara på dessa än att börja försvara de resterande 10 och på så sätt vända personen i fråga emot dig? Just nu verkar du leta småsaker i varenda inlägg du kan attackera. Du må tycka det är ett missbrukat uttryck men det som gör dig "fanboi" just nu är inte ditt övervurmande för Blizzard utan att du tar allt personligt.
Att ta saker personligt har inte speciellt mycket att göra med att vara en fanboy, fanboy är snarare en titel du kan använda på tex Lemassive eller Hs187 som fanatiskt gått inför att man minsann kan den här typen av spel utan och innan och vet allt som är fel med den, och vad som krävs för att det skall vara "rätt"
Det enda jag gjort är att invända mot dessa påståenden där jag tycker det varit rena fablerna, samt bett dessa individer vidareutveckla sina åsikter och påståenden, jag har heller på intet sätt försökt flasha någon form av e-peen eller ens uttalat mig gällande hur pass stor/liten min erfarenhet och kunskap på området är.