WoW!
Tycker att WoW är ett helt okej lir, har haft många roliga timmar med det. Jag har aldrig raidat då det inte intresserat mej att döda draker och bestar i grottor. Den enda gubben jag har på 70 har jag fixat veteran-gear med och lite annat. Annars har jag bara en 60 och lite annat kring 30. Som många nämt är den finaste perioden i WoW den då man levlar upp med polare. Fantastiskt kul då de öppnar en ny server och man är ett gäng på vent som är rollat lite gubbar

.
Har dock blivit lite less då jag inte riktigt hittar folk till arena, eller folk som vill spela lika mycket arena som mej. Har därför slutat betala för WoW och återgått till Starcraft, och en del DotA.
Kanske jag börjar betala för WoW igen någon gång i framtiden, det har ju visat sig att jag fått suget tillbaka förr. Som det känns nu så kommer jag troligtvis inte lira mer.
Warhammer Online har jag haft en del koll på, verkar skoj det med. Kanske att jag köper det när det kommer. Annars håller jag ut med SC och DotA till SC2 kommer, något som jag längtar ganska ordentligt efter!

Så, det var statusen av mitt WoW:ande just nu!