2010-05-24, 23:50
Medlem
MrVisstos avatar
Jag känner att jag absolut inte har tid. Sen så föredrar jag att spela för mig själv, alt. ihop med polare framför samma skärm. Gillar också att kunna klara av precis allt i ett spel för att sedan gå vidare till nästa och det är mig veterligen helt omöjligt i wow.
Citera
2010-05-25, 07:05
Medlem
Lobbaaans avatar
Fattade ingenting, spelade i några dagar helt själv, utan pengar, ingen aning hur man gjorde och några "kompisar" som sa åt mig att göra så att jag lärde mig. Värdelöst spel, håller mig till nostalgi.
Citera
2010-05-25, 11:37
Medlem
Spelet tar opp för mycket tid. Vill du uppnå något i spelet så måste du vara hardcore.
Visst, inget fel med causal. Men hur kul är det?
Spelet är sjukt bra och fascinerande. Det kommer ju ut nya expansions hela tiden.
Körde i en hardcore guild ett bra tag. La ner när jag tvingades ljuga för folk hur mycket jag spelare.
Då hade det gått över gränsen. Någon lust o lira 1 h per dag är bara dumt.
Men fortfarande ett jävla bra spel
Citera
2010-05-25, 18:09
Medlem
Lunarus avatar
Har aldrig testat World Of Warcraft, tänker inte göra det heller. Är absolut inte anti, det måste ju vara ett bra spel om så många kör det varje dag. Stör mig på alla som klagar över WoW och hatar det innan de ens testat.

Men jag tänker inte spela det på grund av en sak; pengar. Har inte riktigt den ekonomin.
Citera
2010-06-13, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag har precis servermovat till Bloodhoof, vem är du där då och vilket guild?

Gatekeepers @ Bloodhoof alliance. Wolfclaw. Men äger inte det kontot längre. jag sålde skiten under tbc
Citera
2010-06-13, 21:34
Medlem
Butondemass avatar
Har slösat bort väldigt mycket av mitt liv på detta spel, men tog mig till slut i kragen och la av.
Det tar som sagt sanslöst mycket tid, är inte särskilt roligt men väldigt beroendeframkallande.
Mår mycket bättre av att slippa skiten
Citera
2010-06-13, 23:59
Medlem
obduro78s avatar
För att det är så djävla fult animerat, allt är så överdimesionerat och löjligt ser ut som bandet Gwar alltihop. Ni som föddes innan 80 talet eller tidigt 80 kanske minns gwar och fattar vad jag menar. finns inget djup. Ett simpelt spel för simpla sinnen.
Varför äta på Mc donalds när man kan få riktig mat?
Citera
2010-06-14, 01:08
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obduro78
För att det är så djävla fult animerat, allt är så överdimesionerat och löjligt ser ut som bandet Gwar alltihop. Ni som föddes innan 80 talet eller tidigt 80 kanske minns gwar och fattar vad jag menar. finns inget djup. Ett simpelt spel för simpla sinnen.
Varför äta på Mc donalds när man kan få riktig mat?

Men WoW har inte lika mycket gore som Gwar. Sen är det en rätt rolig jämförelse, ett band med ett spel.
Citera
2010-06-14, 01:51
Medlem
DangerDooms avatar
Mainstream
Citera
2010-06-14, 04:19
Medlem
KentLangs avatar
Jag slutade spela därför att WoW är tråkigt, spelarna var generellt ganska osociala i spelet, grindade för mycket, tog tid, tråkigt spel, allt väntande, fick aldrig epics, dåliga guilds, jag blev en lokal kändis i min realm, inga raids, inga tanks, inga healers, noobs i BG, otrevliga spelare, tråkigt att spela, för enkelt att få pengar, för svårt att levla, dåliga professions, jobbiga hunters, otroligt tråkiga och jobbiga quests och så fanns det dåligt designade dungeons.
Citera
2010-06-14, 04:20
Medlem
Lillirnss avatar
Har aldrig varit fascinerad av den typen av spel.
Citera
2010-10-18, 10:32
Medlem
Novids avatar
Blev helt enkelt trött på spelet. Spelat det så länge så det gör ingen skilnad för mig om det kommer nya expansioner och liknande det är samma spel. Hittar hellre ett helt nytt spel men har varit svårt att hitta något med samma kännsla som wow hade i början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in