Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-04, 22:27
Bannlyst
Henrik Rydström, Håkan Mild, Roy Keene!

Edit: Glömde ju Gattuso ffs!
Citera
2007-07-04, 22:33
Medlem
Killswitchs avatar
Att ingen har nämt Essien är ju skrämmande. Självklart världens bästa på den positionen.
Citera
2007-07-04, 22:38
Medlem
maximtsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Att ingen har nämt Essien är ju skrämmande. Självklart världens bästa på den positionen.

Kan man räkna in Essien på en defensiv mittfältsroll? Tycker han är bättre som mittback. Defensiv mittfältare, visst en mycket skicklig sådan men inte yttersta världsklass enligt mig!

edit: Han spelar i chelsea också
Citera
2007-07-04, 22:42
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maximtsigalko
Kan man räkna in Essien på en defensiv mittfältsroll? Tycker han är bättre som mittback. Defensiv mittfältare, visst en mycket skicklig sådan men inte yttersta världsklass enligt mig!

Du kan inte ha sett många matcher med Essien.. Han är def mittfältare. Visst, han har fått vikariera som mittback ett par matcher men det är allt. Dessutom så är han väldigt skicklig både off och def.
Citera
2007-07-04, 22:47
Medlem
maximtsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Du kan inte ha sett många matcher med Essien.. Han är def mittfältare. Visst, han har fått vikariera som mittback ett par matcher men det är allt. Dessutom så är han väldigt skicklig både off och def.

Jo självklart är han det men jag tycker inte att han tillhör yttersta eliten på den positionen! Han känns inte som en helt renodlad def mittfältare heller, kan spela lite överallt där det saknas folk så att säga men han är fortfarande en chelski!
Citera
2007-07-04, 22:53
Medlem
enannangångs avatar
Dunga
Citera
2007-07-04, 23:37
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Vinnie Jones
Du var mig en klok än!
Citera
2007-07-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enannangång
Dunga

DÄr har vi den klokaste, inte för inte att <brasilien var så jämns bakåt i flera år, denna gubbe var ju riktigt mäktig
Citera
2007-07-05, 00:14
Bannlyst
Gennaro Ivan Gattuso ! Utan tvekan !
Citera
2007-07-05, 00:40
Medlem
Benj0s avatar
Xavi, Fcbarcelona.
Citera
2007-07-05, 19:17
Medlem
Brottardockans avatar
1. Essien
2. Cambiasso
3. Gattuso
4. Emerson
5. Macherano - överst om ett år
Citera
2007-07-05, 19:19
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benj0
Xavi, Fcbarcelona.

Har aldrig sett han som DM i en "riktig" match. De få gångerna han har spelat DM är i matcher där motståndet har varit så svagt så att det räckt med Puyol bakåt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in