Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-04, 20:33
Medlem
Nina Hartleys avatar
asdasd
Citera
2007-07-04, 20:37
Medlem
maximtsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Señores yo soy de boca desde la cuna
que vamo a salir campeones no tengo duda
con un poco más de huevo la vuelta vamos a dar
y todos de la cabeza vamo a festejar
dale dale Bo dale dale Bo y dale Bo dale Bo.

HUH`?!?!
Citera
2007-07-04, 20:55
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maximtsigalko
HUH`?!?!

Ja, det var lika roligt som ditt första inlägg.
Skriv inte mer nu så är du snäll.
Citera
2007-07-04, 20:58
Medlem
91:an Karlssons avatar
Esteban Cambiasso, även om han är rätt offensiv för att vara DM så är han ändå en vattenbärare. Han är Maradona och Gattuso i ett.
Citera
2007-07-04, 21:03
Medlem
maximtsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Ja, det var lika roligt som ditt första inlägg.
Skriv inte mer nu så är du snäll.

haha du måste skämta! Skriv inte om du stör dig på det som skrivs
Citera
2007-07-04, 21:06
Medlem
maximtsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Esteban Cambiasso, även om han är rätt offensiv för att vara DM så är han ändå en vattenbärare. Han är Maradona och Gattuso i ett.

Har Cambiasso verkligen psyket för att vara en av världens bästa? Svårt att dra en parallell till maradona eftersom han är the greatest of them all lixom Men däremot är ju Gattuso verkligen en spelare av yttersta världsklass
Citera
2007-07-04, 21:21
Medlem
1. Massimo Ambrosini.
2. Gattuso.
Citera
2007-07-04, 21:24
Medlem
maximtsigalkos avatar
Utveckla gärna varför ni tycker som ni gör också! Vore trevlig läsning
Citera
2007-07-04, 22:02
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Har Cambiasso verkligen psyket för att vara en av världens bästa? Svårt att dra en parallell till maradona eftersom han är the greatest of them all lixom Men däremot är ju Gattuso verkligen en spelare av yttersta världsklass

om du snackar psyke och cambiasso så förstår jag Verkligen inte hur du får in daniel andersson på världskartan.

om du däremot var ironisk i ditt första inlägg så hoppas jag verkligen att någon mod tar förnuftet till fånga och kastar bort den här verkligen onödiga tråden.
Citera
2007-07-04, 22:05
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
jag tycker att Daniel Andersson har utvecklats till en av världens bästa defensiva mittfältare! Han har allt, psyket, fysiken, spelförståelsen och de briljanta passningarna i sidled! Någon som tycker annat?

Men han platsar inte i landslaget... Man kan nog säga att han är Sveriges näst bästa defensiva mittfältare, men till de stora namnen är det mycket långt i Sidleds fall.
Citera
2007-07-04, 22:14
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Om man efterlyser en riktigt, riktigt destruktiv fotbollsspelare så Cambiasso inte svaret. Men likväl är han en defensiv mittfältare vars huvuduppgift är att hindra motståndarlaget från att bryta sig igenom mittfältet. Men Cambiasso är unik på det sättet att han verkligen är en fotbollstalang, det vill säga - han är spelskicklig. Han gör mål, han passar fram till mål, han kan till och med dribbla. Faktum är att han påminner lite om sin landsman och lagkamrat Javier Zanetti. En brunkig stil som ändå är väldigt vacker att se på, istället för att skjuta bollen åt helvete så tar han den med sig och driver den framåt.

Psyket? Jag har än så länge inte märkt tendenser till att El Cuchu skulle ha ett bristande psyke. Däremot är det ett faktum att Cambiasso, precis som sin lagkamrat och landsman Javier "Il Trattore" Zanetti är lite för snäll i vissa avseenden. Jag menar inte att han är en mes, kolla bara på Valencia-bråket, där han står med nävarna i höjd i spelargången, trots att han inte ens spelade matchen, men på planen kan han ibland le lite snett, om man säger så. "Oj, vad det här gick tokigt, vad gör vi nu grabbar?", en lite mer bestämd och argare Cuchu saknar motstycke i fotbollsvärlden enligt mig. Det är en av mina absoluta favoritspelare och han förtjänar mer uppmärksamhet än vad han får. Min åsikt.

Ang. Gattuso - jag kanske kastar sten i glashus här, men jag kan inte gilla honom även om han bevisligen är en spelare av mycket hög klass. Hans moral utanför planen är obefintlig och därför är han inte värd smicker enligt mig. Sen kan ju Cambiassos moral diskuteras när han står och vevar med armarna i Mestallas spelartunnel, men hans beteende är genom mina interögon sett ändå begripligt, med tanke på situationens bakgrund.
Citera
2007-07-04, 22:17
Medlem
maximtsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Om man efterlyser en riktigt, riktigt destruktiv fotbollsspelare så Cambiasso inte svaret. Men likväl är han en defensiv mittfältare vars huvuduppgift är att hindra motståndarlaget från att bryta sig igenom mittfältet. Men Cambiasso är unik på det sättet att han verkligen är en fotbollstalang, det vill säga - han är spelskicklig. Han gör mål, han passar fram till mål, han kan till och med dribbla. Faktum är att han påminner lite om sin landsman och lagkamrat Javier Zanetti. En brunkig stil som ändå är väldigt vacker att se på, istället för att skjuta bollen åt helvete så tar han den med sig och driver den framåt.

Psyket? Jag har än så länge inte märkt tendenser till att El Cuchu skulle ha ett bristande psyke. Däremot är det ett faktum att Cambiasso, precis som sin lagkamrat och landsman Javier "Il Trattore" Zanetti är lite för snäll i vissa avseenden. Jag menar inte att han är en mes, kolla bara på Valencia-bråket, där han står med nävarna i höjd i spelargången, trots att han inte ens spelade matchen, men på planen kan han ibland le lite snett, om man säger så. "Oj, vad det här gick tokigt, vad gör vi nu grabbar?", en lite mer bestämd och argare Cuchu saknar motstycke i fotbollsvärlden enligt mig. Det är en av mina absoluta favoritspelare och han förtjänar mer uppmärksamhet än vad han får. Min åsikt.

En väldigt bra åsikt enligt mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in