Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Jag skrev "om det r fr att det r ckligt s hller jag med dig", inte fr att det r sjukt. Jag tycker bara att det inte verkar vara speciellt gott ktt. Jag hller verkligen inte med dig.
Negativ attityd? Tja.. Du knns som en typiskt hycklande jvel som tycker det r tusen gnger vrre om en katt blir torterad n om en hna eller ko blir det.
Och nej, det dr south park-avsnittet r inte en djup reflektion om vad vi gr med vr jord, det r ett drygt skmt om dliga tvprogram och atombombssmllen i hiroshima, bara att du r fr korkad fr fatta ens det.
Ok, ckligt/sjukt. Sak samma..
uhm. Inga djur ska bli torterade. Allts, om man nu sjlv skulle jaga och s som frr skulle saken va annorlunda.
Men d tror jag mnga skulle vara vegetarianer. En katt r fr det frsta liten och ett "finare" djur n t.e.x en hna eller ko.
Och jo, jag fattar det avsnittet. Det r ocks en reflektion om vad vi gr med vr jord, samtidigt som det r skmt om Whale Wars, hiroshima och annat.
Du vet inte hur jag uppfattar ett avsnitt eller hur. Vi r tv olika individer. Fick mig att skratta iallafall. Men skte upp information om whaling eftert.
Du verkar dock rtt korkad och med en dryg attityd.
ven om jag kan frst det dr med hycklande. Och alla djur r vl lika vrda. Men sen ter man inte mnga djur av knslomssiga skl.
Men detta kan bli en lng diskussion. Och finns mnga andra trdar man kan lsa och skriva i. Visste helt enkelt inte att man jagade valar s hrt som man gr.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Wh...oe_Islands.jpg