• 1
  • 2
2007-07-04, 11:45
Medlem
kittycaats avatar
Jag har inte riktigt hunnit tagit bara amfetamin p en kvll utana lltid lyckats blanda det med alkohol och dagen efter blir ett helvete fr mig, jag ligger sngliggandes hela dagen och kan knappt rra mig, svrt med andningen osv.. r det fr att jag blandar det med alkohol?
Citera
2007-07-04, 12:24
Medlem
Kan nog vara. brukar inte heller m specielt bra dagen efter om jag dricker mer n 4-5 l p en kvll med amfetamin. Frmodligen vttskebristen
Citera
2007-07-04, 13:10
Medlem
Nej det r inte fr att du blandar med alkohol, det r fr att du inte fr i dig tillrckligt med vatten under ruset. Alkohol r ju vtskedrivande, s har du amfetamin i kroppen och rr dig och svettas, du mste f i dig vtska helt enkelt. Jag har alltid amfetamin i kroppen nr jag dricker alkohol, mr altid prima dagen efter.
Citera
2007-07-04, 13:54
Medlem
Jonas_s avatar
fr det mesta nr man super p vitt s dricker man ju mycket mer n kroppen igentligen klarar. s det r bara jvligt mycket bakfylla.

och vtskebrist ocks som sagt

testa att bara ta vitt s fr du se att det nda som r dagen efter r att man r lite trtt. s r det fr mej iaf och har alltid varit
Citera
2007-07-04, 14:58
Medlem
kittycaats avatar
tack fr svaren, jag dricker dock vldigt mycket vatten efter ngra timmar och fortstter med att dricka hela dagen men det tar fortfarande ca 14timmar innan jag blir vanlig igen.. Ska dock se till att jag dricker under ruset ocks!
Citera
2007-07-04, 15:01
Medlem
BrrakBrraks avatar
t lite ocks, ven om det r segt. men man lr sig efter ett tag.
Citera
2007-07-04, 16:13
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kittycaat
tack fr svaren, jag dricker dock vldigt mycket vatten efter ngra timmar och fortstter med att dricka hela dagen men det tar fortfarande ca 14timmar innan jag blir vanlig igen.. Ska dock se till att jag dricker under ruset ocks!

Drick typ 4liter vatten dagen innan! s blir det soft dagen efter, samt en gainomax innan du lgger dig
Citera
2007-07-04, 17:00
Medlem
1: Var mtt nr du drar din frsta lina
2: Drick vatten under ruset
3: F i dig nring under ruset, vad som helst. Knapra jordntter till alkoholen
4: F i dig C-vitamin d det r vldigt aktivt under alkoholnedbrytning
Citera
2007-07-04, 17:22
Medlem
Proviva, blbrs/nypon-soppa/juice/mjlk etc. r guld. Det r nring och energi och ltt att f ner. Samma sak med olika proteindrycksvarianter. Sen r det faktiskt bra att ta en terstllare. Bara s att man precis kommer back-to-base-line. Varken mer eller mindre. Sen ska man knarka s sllan man kan, men dr gr ju var och en p sitt vis som bekant.
Citera
2007-07-04, 17:38
Medlem
NutidensUnges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFrid
Proviva, blbrs/nypon-soppa/juice/mjlk etc. r guld. Det r nring och energi och ltt att f ner. Samma sak med olika proteindrycksvarianter. Sen r det faktiskt bra att ta en terstllare. Bara s att man precis kommer back-to-base-line. Varken mer eller mindre. Sen ska man knarka s sllan man kan, men dr gr ju var och en p sitt vis som bekant.

Det var det dummaste... Vad skulle vi d skriva p dessa sidor tycker du?!

*skrpning*
Citera
2007-07-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NutidensUnge
Det var det dummaste... Vad skulle vi d skriva p dessa sidor tycker du?!

*skrpning*

sch. Knark r dligt fr det mesta och fr de flesta. Det vet alla. Allts ska man gra det s lite som mjligt. Men det r OK att gra dumma grejor ibland. Det gr alla.
Citera
2007-07-04, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFrid
sch. Knark r dligt fr det mesta och fr de flesta. Det vet alla. Allts ska man gra det s lite som mjligt. Men det r OK att gra dumma grejor ibland. Det gr alla.

nu fr du skrpa dig, knark r kul och det ska anvndas s ofta som mjligt utan att stra familjeliv/arbetsliv. Varje helg r en fest

Dra en lina nu s du blir som folk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in