• 1
  • 2
2007-07-04, 20:15
Bannlyst
Har inte lst hela trden men jag tror det kan hjlpa om du frgar halva gul s du slipper sitta o stirra p den!

//R
Citera
2007-07-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
nu fr du skrpa dig, knark r kul och det ska anvndas s ofta som mjligt utan att stra familjeliv/arbetsliv. Varje helg r en fest

Dra en lina nu s du blir som folk

OK. Det var du som sa det.

*snoooooort*
Citera
2007-07-04, 20:40
Bannlyst
Haha den blandingen ser jag upp med nu fr tiden. Sist jag tog amfetamin var med alkohol, och fy helvete vilken snetndning jag fick... Jag drack lite vodka och ngra bira, och sedan svartnade det fr gonen, bokstavligen.

Men den blandingen r nog inte speciellt bra fr kroppen, men vad fan r bra fr kroppen? t lite innan du somnar, och f grna i dig lite vitaminer, och se om dagen efter blir lite bttre.
Citera
2007-07-04, 21:12
Medlem
X3m1sTs avatar
Jag har aldrig haft ngra problem med att blanda, jag vet att vissa fr en fruktansvdr AT och riktigt stor ngest dan efter (som du) men har sj aldrig mrkt av detta, har hrt av ngra (vet ej om det stmmer) att det kan bero p hur du r som person psykiskt, att mr du inte bra i ditt vanliga liv s mr du defenetivt inte bra nr anfetaminen har gtt ur din kropp.

OT:
Kan dock bli fruktansvrt dyrt att dricka alkohol nr man gr p affe,

Sj spendera jag 4500 p bara alkohol under fre-lr p midsommarhelgen (fr man blir ta mig fan aldrig full)

Ett grymt tipps jag fick fr ett tag sedan, kka salt, Hll upp massa salt i nven och t.

1, det ska tydligen va jvligt bra
2, det knns bra
3, otroligt nog smakar det smaskens
Citera
2007-07-04, 21:26
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kittycaat
tack fr svaren, jag dricker dock vldigt mycket vatten efter ngra timmar och fortstter med att dricka hela dagen men det tar fortfarande ca 14timmar innan jag blir vanlig igen.. Ska dock se till att jag dricker under ruset ocks!

Se till att f i dig mer n bara vatten. Mineraler, salter r ett plus. Att hinka vatten skljer ur kroppen snabbt. * bra att ha i bakhuvudet *

Annat bra tips r att alltid ha tillgng till starka smntabletter eller benso. Bra att landa p, och dagen efter blir lindrigare eftersom kroppen fr vila.
Citera
2007-07-05, 13:34
Medlem
kittycaats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3m1sT
Jag har aldrig haft ngra problem med att blanda, jag vet att vissa fr en fruktansvdr AT och riktigt stor ngest dan efter (som du) men har sj aldrig mrkt av detta, har hrt av ngra (vet ej om det stmmer) att det kan bero p hur du r som person psykiskt, att mr du inte bra i ditt vanliga liv s mr du defenetivt inte bra nr anfetaminen har gtt ur din kropp.

OT:
Kan dock bli fruktansvrt dyrt att dricka alkohol nr man gr p affe,

Sj spendera jag 4500 p bara alkohol under fre-lr p midsommarhelgen (fr man blir ta mig fan aldrig full)

Ett grymt tipps jag fick fr ett tag sedan, kka salt, Hll upp massa salt i nven och t.

1, det ska tydligen va jvligt bra
2, det knns bra
3, otroligt nog smakar det smaskens

jag har ingen ngest dagen efter, mr jvligt fysiskt dligt dagen efter
Citera
2007-07-05, 14:46
Medlem
nops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kittycaat
jag har ingen ngest dagen efter, mr jvligt fysiskt dligt dagen efter

kka 2 bananer och drick lite juice och vatten under ruset s slipper du det mesta av det _fysiska_ besvren. Toppa med lite benso som sagt s fr du sova lite ocks.

Sen r det bara att g p dos-tget igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in