• 6
  • 7
2010-12-06, 13:35
Medlem
AnotherNoOnes avatar
jag kan variera mitt utseende mycket. innan var jag platinablond, smal och var mer secondhand fashion.
nu har jag svart hår, fortfarande smal och oftast tajta jeans eller tajts, nån tisha från barnavdelningen, min kill-bill tröja och kängor.
folk i allmänhet tror inte att jag dealar eller använder droger trotts att det börjar bli fucked upp. enda som får typ sjukhuspersonal misstänksamma är mina sönderskurna armar och ben. men men det var 120 år sen och det blenar mer och mer
iförsig skulle nog kanylmärkerna kunna avslöja mig
Citera
2010-12-06, 18:03
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peb
Har vi samma langare?

Jag tror jag känner honom med

Eller så är det ett vanligt fenomen.
Citera
2010-12-06, 18:29
Medlem
CB-herberts avatar
Dem kranarna jag varit i kontakt med (mest cb-kranar) har alla varit ganska olika till utseendet som helhet. Mest mörkhyade typer men också en och annan svensk som egentligen sett ut som vilken snubbe som helst. Dock tenderar dom svenska kontakterna att vara lite äldre, 30+ i mitt fall, och snaggade.

Vad gäller klädsel och allmän stil tycker jag inte någon av dom nämnda sticker ut och man direkt kan sätta fingret på om de är stoners eller ej. Jag tycker inte av det jag sett att jag på något sätt kan generalisera fram någon sorts dealer-profil överhuvudtaget, inte av dom erfarenheter jag har i dagsläget alla fall.
Citera
2010-12-07, 04:44
Medlem
JonneJoints avatar
Jag blir tillfrågad hela tiden, flera gånger om dagen

Men sedan så har dom hittat rätt också så man måste ju gratulera dom lite

-Hur ser jag då ut-

Mörk alpha jacka.
adidas byxor alternativt stentvättade jeans.
Hoodtröja som ofta har något vist budskap till kunderna "jag är Yoda ffs"

Rakat huvud men jag bär ibland ändå en randig toppluva.

tatuerad typ överallt, jag har många visa citat skrivna på min kropp

en hund modell kompis i ständigt släptåg.

mina fötter är utrustade med ett par coola sportdojjor jag hittade på lidl för 90 kr.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in