Blev för femtielfte gången frågad om jag hade något att sälja när jag gick på stan häromdagen. Visst, jag har långt hår och klär mig som en surfer-dude, men ser jag ut som en dealer?
Är det fler än jag som (utan intention att sälja) kan få frågan en tisdagseftermiddag när ni är ute och går med hunden? Om så är fallet skulle det vara intressant att veta hur ni klär er/ser ut!
Nåja, skum fråga, men det vore intressant att veta om någon mer upplevt samma sak!
ser man ut som en stereotypisk cannabisrökare med stora ganjablad på tröjan eller en allmänt reggaeutseende, så hade jag fattat att man fått både frågor om man säljer eller vill köpa, då hela den livsstilen kretsar kring ganja,
en surfer skulle iaf inte jag få för mig puffar, därav skulle jag aldrig fråga, kanske för att jag tycker att surf-posers i sverige är löjligt,
Hmm, min mest pålitliga ( ? ) kran är en sjuhelsikes sexigt vältränad kvinna på 39 bast & egenföretagare. ( Nej, då menar jag inte som drogförsäljare )
Jag har skrivit om det här tidigare, men vissa stereotyper har jag sett:
Cannabislangare i mindre skala: Mellanösternfolk eller vita killar med dreads
Hallucinogener: Alltid minst ett plagg från Saturn Return
Det har hänt mig 2ggr, eller hm, nej 4ggr att folk har frågat mig på stan. Ena gången så var jag sänkt på Sub och weed så jag kan inte skylla ifrån mig på min klädstil där och hör och häpna jag hade en 1:a att sälja till han. Annars så får man väl skylla sig själv när man går omkring med hood-tröja och baggys.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!