Vill brja med att reservera mig fr att ngon kan ha skrivit detta tidigare.
Om det r grnt man ska laga mat p s r det "cannabutter" som gller, recept finns att hmta via en hemsida som kallas fr google.se (namnet kommer frvrigt frn talet googol).
Att baka med brunt kan gras vldigt enkelt eller frbannat svrt.
Nr jag inte orkar sl till med ngot riktigt krngligt s smlter jag helt enkelt ner 1-3g brunt i ngon klick 80% smr och hller sedan ner detta i ett stort glas med o'boy - sjukt gott.
Ska man snajda till det s r det random kaka/bakelse som gller, s lnge det r smr i receptet s r det bara att hlla i skiten i skiten och sen r skiten klar att gras om till skit.
Liten bump hr!
Detta verkar ju vara den strsta trden fr bak-relaterat med cannabis som finns, s jag prvar hr.
Jag och 2 polare tnkte baka ngot gott, knapra i oss grejerna och sen g och se en film p cosmonova. Ena polaren pstr dock att man mste testa kka hemma frst, s man vet ungefr hur mycket som behvs eller hur mycket man "tl". Typ som om det vore frsta gngen man rkte. Skitsnack tror jag.
Vad sger ni? Det r vl knappast ngot att fundera ver s mycket. Rka eller kka, bng som bng. Eller?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!