shasha!
fan läste den här tråden och blev sugen på att läggga upp en litten historia om när jag och två polare var ute och körde lite i min hemstad.
natten började lugnt hemma hoss en polare då ja och *** körde några hittar från bongen occh ett antal joinTs s. senare skulle vi ut och köppa lite mera godsaker om ni fattar hehe
jag hade ju tagit med en fet jävla färgspruta som ligisd använder i någon film kan inte kommma på just nu men men. så vi tog med den en hemma gjord axe flowws ett antaLl cans och började knata neratt. så börja vi körra lite busskurer och annat skit. lite feta väggar med sprutan resultaten blev do ck inte dom bästa pga av båda var sänkta. körde några baksidor på bussar när dom stanna på hållplatserna, sen börja vi dra oss mot yarden drog förbi en skola bomba lite sen vidare mot yarden körde lite sköna elskÅåpp ochaj annat
då ser vi en jävla postbil med två kraftiga rakade killar i (04:30 ca på en lördag morgon) ute och kör som en tok och passerar oss ett antal gånger.. sen senare stannar en jävla saab bil och släpper av en kille. så körde som vi va fatta vi inte så mycket utan fortsatte i samma takt med bombandet utan att lägga märke till något

. sen så hooka vi med två polare som målade och vi knasa. sen så la vi ner alla våra grejer i deras ryggor för att slippa knas senare. klart som fan kommer bängen i full fart efter. tvär stannar tjugo meter framför oss kör jätte läångsamtt och vi börjar kuta därifrån:. dom andra torska och vi kom undan. dummma och körda som vi va gick vi vi tillbaka och kolla hur det gickk såklart tog polis fan oss också. så fick stå i två timmar och förneka alla misstankar om skadegörelse. dum fan till snut tog ju en handske från mig full mewd kråm och röd färg och gav tillbaka den som tur va

hehe stenad som fan stod och snacka med han utan att han märkte något. allt slutade med att ja blev hemkörd vid halv sex kanske.

så tog mig en godnattis och somna som fan. nu väntar ja förhör sedan rättegäång ska neka så långt som det går!
skyllerr vissa stavfel på flöddret!
ska ta mig en liten god nattis nu sen blir det väl till att sova gott
peace!