2007-09-27, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askiveski
Syftas det på magsäcken bör ju längden uppgå till minst 30cm. Detta får anses som en ansenlig längd även inom FB-kretsar.

öh men då snackar vi om slakt tillstånd va ?
Citera
2007-09-27, 15:18
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Hur kan man se om det går? Hittade ingen länk?

Var precis in och kollade igen, det går att se albumet.
Om du inte redan har facebook är det ju bara att registrera sig. Till vänster på sidan finns en "search" ruta - skriv efternamnet där.
När profilen kommer upp klickar man på namnet, när man sen kommer in på sidan finns fotoalbumet där.

Tycker det är konstigt att han inte håller fotoalbumet stängt för de som inte är vänner.
På facebook finns "The wall", där kan vännerna skriva meddelanden som alla kan läsa. Tex flickvännen (nuvarande) som bestämer träff.

Fattar inte.....han måste väl förstå att det finns massa nyfikna som går in och kollar. Varför inte be vännerna enbart skriva vanliga meddelanden som andra inte kan se och låsa albumet för utomstående???????
Citera
2007-09-27, 15:39
Medlem
MissTakens avatar
http://www.aftonbladet.se/malmolund/article880568.ab
.
Citera
2007-09-27, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Var precis in och kollade igen, det går att se albumet.
Om du inte redan har facebook är det ju bara att registrera sig. Till vänster på sidan finns en "search" ruta - skriv efternamnet där.
När profilen kommer upp klickar man på namnet, när man sen kommer in på sidan finns fotoalbumet där.

Tycker det är konstigt att han inte håller fotoalbumet stängt för de som inte är vänner.
På facebook finns "The wall", där kan vännerna skriva meddelanden som alla kan läsa. Tex flickvännen (nuvarande) som bestämer träff.

Fattar inte.....han måste väl förstå att det finns massa nyfikna som går in och kollar. Varför inte be vännerna enbart skriva vanliga meddelanden som andra inte kan se och låsa albumet för utomstående???????

Saken är att jag aldrig kommer in på sidan!
Har du själv albumet öppet? Mitt album är stängt för dem jag inte
är vän med så kanske därför jag inte kommer in på hans sida. Jag kommer så långt att jag ser hans bild och när jag trycker in på "profilen" e det bara ett litet foto, alltså inte hela presentationssidan.
Citera
2007-09-27, 17:25
Medlem
Vitsippan_79s avatar
[quote=Amazongirl]Saken är att jag aldrig kommer in på sidan!
Har du själv albumet öppet? Mitt album är stängt för dem jag inte
är vän med så kanske därför jag inte kommer in på hans sida. Jag kommer så långt att jag ser hans bild och när jag trycker in på "profilen" e det bara ett litet foto, alltså inte hela presentationssidan.[/QUOT

Jag har bara presentationsbild, inte lagt in något album ännu. Har inte haft facebook så länge så jag har inte satt mig in i alla funktioner ordentlig, men ser att den är inställd på "öppen".
Kanske att man måste ha det för att kunna se andra "icke vänner"?
Citera
2007-09-27, 18:42
Medlem
theKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas
Citat:
Ursprungligen postat av askiveski
Syftas det på magsäcken bör ju längden uppgå till minst 30cm. Detta får anses som en ansenlig längd även inom FB-kretsar.
öh men då snackar vi om slakt tillstånd va ?

I FB-kretsar får man skicka SMS för att fråga om det är skönt...
Citera
2007-09-28, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Sonen finns på facebook, far och son ser likadana ut. Med tanke på vittnesmålet kanske det inte bara är utseende som är likt.
Det räcker att söka på efternamn, kollar man annars på tex ratsit är det inte svårt att räkna vem som är sonen.

Ser att även dottern finns med där bland sonens vänner men hon har bara 2 bokstäver från efternamnet.
Citera
2007-09-28, 19:43
Medlem
Rubzs avatar
japp dottern finns också på facebook
Citera
2007-10-02, 16:07
Medlem
Hovrätten .... när?

Någon som vet när ärendet skall upp i hovrätten?
Citera
2007-10-03, 20:18
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrris
Någon som vet när ärendet skall upp i hovrätten?
Sydsvenskan skriver i en artikel daterad 11 september:

Citat:
Alla parter har överklagat den fällande domen mot Troilius. Rättegång i hovrätten ska hållas inom åtta veckor från i måndags.
Citera
2007-10-03, 20:23
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Och vilken typ av man vill ha sex med en tjej utan reaktionsförmåga?
Nekrofiler.
Citera
2007-10-03, 20:31
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 040ACAB
Fick precis höra av min sambo som i sin tur fick lite inside infomation av en kollega som jobbat på kliniken...

den våldtagne som har haft ett förhållande med hans son skall även haft ett förhållande med fadern...
Låter härligt...
Det låter intressant. Det skulle ju kunna förklara varför hon stannar kvar på kliniken och genomgår bröstoperationen efter att han har våldtagit henne. Hon kommer till kliniken, han övertygar henne att göra hårborttagningen, drogar henne och förgriper sig på henne. Hon kommer ut omtumlad (och också fortfarande omtöcknad) över att den man hon tidigare har älskat med (och kanske också älskat) har tagit henne med våld, men vill inte erkänna för sig själv att det verkligen är en våldtäkt. Ungefär så.

Om Trollet hade erkänt förhållandet och sagt att dom hade sex, hade han sannolikt blivit frikänd. Propfolen hade han kunnat förklara med att han hade gett den till henne vid tidigare samlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in