2007-09-11, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Eller så får han jobba svart i nån sunkig källare med hymenrekonstruktioner.

haha
ursäkta skrattet men det var en tragikomisk kommentar
Citera
2007-09-11, 20:06
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
haha
ursäkta skrattet men det var en tragikomisk kommentar

Nja, nu kanske inte nån vill gå till honom, men tänkte på de som riskerar hedermord och inte har något annat val.
Dessutom helt anonymt, ingen journaldokumentation eller så.
Citera
2007-09-11, 22:09
Medlem
Alla har dömt honom redan, men efter att varit på plats på slutplädering så är jag inte alls säker på att han är skyldig...Inte för det som han dömdes för iaf.
Jag köper inte varken Troilius el flickans (blir våldtagen, stannar kvar på kliniken och låter "våldtäktsmannen utföra ytterligare en operation...mår psykiskt dåligt men festar gärna och fotodokumenterar det och lägger upp det på facebook ett par dagar efter våldtäkten).berättelser om vad som hände.
Jag får starka golddigger-känslor av henne. Samtidigt verkar Troiulius förklaring helt otrolig och efterkonstruerad. Väldans tragisk historia i vilket fall. Lider med hans/hennes familjer. Tycker jag fler borde göra och inte dra en massa torra skämt. Har man varit på plats och sett söner, döttrar etc gråta och må dåligt så fattar man att det är på riktigt. Sen verkar det som folk gottar sig extra när en framgångsrik person hamnar i klistret...den kända svenska avundsjukan??
Citera
2007-09-11, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyfifty
Alla har dömt honom redan, men efter att varit på plats på slutplädering så är jag inte alls säker på att han är skyldig...Inte för det som han dömdes för iaf.
Jag köper inte varken Troilius el flickans (blir våldtagen, stannar kvar på kliniken och låter "våldtäktsmannen utföra ytterligare en operation...mår psykiskt dåligt men festar gärna och fotodokumenterar det och lägger upp det på facebook ett par dagar efter våldtäkten).berättelser om vad som hände.
Jag får starka golddigger-känslor av henne. Samtidigt verkar Troiulius förklaring helt otrolig och efterkonstruerad. Väldans tragisk historia i vilket fall. Lider med hans/hennes familjer. Tycker jag fler borde göra och inte dra en massa torra skämt. Har man varit på plats och sett söner, döttrar etc gråta och må dåligt så fattar man att det är på riktigt. Sen verkar det som folk gottar sig extra när en framgångsrik person hamnar i klistret...den kända svenska avundsjukan??

ok..har du ngn teori om händelseförloppet då?
Citera
2007-09-11, 22:19
Medlem
Citat:
ok..har du ngn teori om händelseförloppet då?

Nej, det är det som stör mig...Möjligen att dom haft/hade en affär el nåt...
Citera
2007-09-11, 22:24
Medlem
Citat:
Nej, det är det som stör mig...Möjligen att som haft/hade en affär el nåt...
Kanske var det uppgjort att hårborttagningen skulle betalas i natura...

... men att någon av de två ändrade sej...
Citera
2007-09-11, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Kanske var det uppgjort att hårborttagningen skulle betalas i natura...

... men att någon av de två ändrade sej...

Vad jag inte fattar är varför Trollet inte från början sa att tjejen varit med på det hela!? Att båda var överens om att ha sex!? (även om de nu inte hade det)
Det hade ju besparat honom en massa komplikationer! Och svårt att bevisa för henne att hon inte ville.......
Citera
2007-09-11, 23:01
Medlem
Upprclss_drpouts avatar
Citat:
Vad jag inte fattar är varför Trollet inte från början sa att tjejen varit med på det hela!? Att båda var överens om att ha sex!? (även om de nu inte hade det)
Det hade ju besparat honom en massa komplikationer! Och svårt att bevisa för henne att hon inte ville.......
Han ar ju gift, sa troligen darfor.
Citera
2007-09-11, 23:02
Medlem
Citat:
Precis? Det hade ju varit klockrent för honom...
Citera
2007-09-11, 23:14
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
1. Alla har dömt honom redan, men efter att varit på plats på slutplädering så är jag inte alls säker på att han är skyldig...Inte för det som han dömdes för iaf.
Jag köper inte varken Troilius el flickans (2. blir våldtagen, stannar kvar på kliniken och låter "våldtäktsmannen utföra ytterligare en operation...mår psykiskt dåligt men festar gärna och fotodokumenterar det och lägger upp det på facebook ett par dagar efter våldtäkten).berättelser om vad som hände.

1. Din kommentar, fiftyfifty, påminner mig om Troilius advokat Mikael Nilssons tidigare påstående om att sperma inte fanns inuti vaginan. Trist då att det i rätten faktiskt fastslogs att Troilius sperma fanns INUTI vaginan.

Hur menar du med att han inte var skyldig till det han dömdes för ?

2. Har inte läst domen ännu så kan du förklara detta påstående.
Stannar hon kvar på kliniken efter våldtäkten och utför ytterligare en operation ?
Vad är det hon fotodokumenterar på facebook ?
Citera
2007-09-11, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
1. Din kommentar, fiftyfifty, påminner mig om Troilius advokat Mikael Nilssons tidigare påstående om att sperma inte fanns inuti vaginan. Trist då att det i rätten faktiskt fastslogs att Troilius sperma fanns INUTI vaginan.

Hur menar du med att han inte var skyldig till det han dömdes för ?

2. Har inte läst domen ännu så kan du förklara detta påstående.
Stannar hon kvar på kliniken efter våldtäkten och utför ytterligare en operation ?
Vad är det hon fotodokumenterar på facebook ?

1.Jag tror inte att det var en "våldtäkt", utan något annat, kanske dom har haft sex och något har gått snett, Dom har blivit ovänner el. nåt. Säger abdolut inte att det är så, bara mina teorier.

2. När hon vaknar på kliniken efter hårbortagningen så ligger hon kvar ex antal timmar för att sedan låta Troilius göra en bröstoperation på henne. Hon postar bilder på sig själv på diverse tillställningar och ser glad ut och man ser att hon är nöjd med sina nyopererade bröst.
Citera
2007-09-11, 23:32
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Glöm inte att han gav henne narkos. Vilken tjej vill få narkos innan hon har sex? Hade hon varit med på det så hade hon knappast velat bli bedövad och utan förmåga att reagera eller säga något. Den narkos han gav, mot reglerna och utan någon annan närvarande, är lika starkt bevis som sperman.

Och vilken typ av man vill ha sex med en tjej utan reaktionsförmåga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in