Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Har precis som alla andra varit nyfiken på vad som driver en läkare till att sätta sin karriär på spel, sitt liv och hedern??
Hur min fantasi än skenar iväg, kan jag inte begripa mig på hans handlingar.
Har stött på honom ett flertal ggr på krogen, vilket gett mig kalla kårar längs ryggraden, bara av att se hur han uppträder mot det kvinnliga könet, men det är min egen reflektion.
Vad jag mer funderar på är;
sitter man verkligen häktad i över två månader, för en misstänkt våldtäkt som det var ursprungligen? Är det inte så att, det är mkt mer som är begravet i det här. Tror att denna härva får en vändning som inte ens amerikanska dokussåpor är i närheten av. Jag har även fått veta att, när CT fick veta om att en anmälan om våldtäkt mot honom var gjord, skall han ha raderat hela sin hårddisk?????? Hm,,,, är patientbilderna av sådan karaktär att det skulle anses som porr????????

Nog tyvärr inget ovanligt ,om polisen har lediga häktesplatser så vill dem gärna fylla dem ,för att hålla systemet igång.
I min egen hemtrakt blev en kille anklagad för våldtäkt efter en efterfest med mycket sprit i bilden ,även offret var rejält packad.Dagen efter anmälde hon en av deltagarna för våldtäckt ,och han satt häktad i 6-8 veckor (minst kom ej i håg) ända tills Polisens labb i linköping fick tummarna ur röven och konstaterade att det INTE var den häktades sperma/DNA på "offrets" trosor,utan någon helt annan person .Ja det är rätt ,man påträffade inget inuti bruden
Killen kommer att få ett fett skadestånd från Staten ,bruden däremot verka gå helt fri för falsk våldtäckt anklagelse ,märkligt
I Trollius fall är väl omständigheterna annorlunda i och med att det hela inträffat på ett "sjukhus" samt att dem hittat sagge/DNA i hennes kropp ,desuttom är väl ålderskillnaden stor