2007-08-03, 14:24
Medlem
Trinnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Knapp
Ska bli intressant att se fortsättningen. Och som sagt svärdottern vet vi inte hur det kom sig att hans sperma fanns inuti henne. Han påstår att det finns fullt legitima skäl till att dom hade sex. Ska bli intressant hur som helst att se hur det går.

Han påstår väl att de inte haft sex alls men att hans sperma ändå hamnat i henne på något ännu oförklarat sätt?

-

Allt det här verkar helstört. Men jag har inte det minsta svårt att tänka mig det om honom. Redan när serien gick på tv stod det ju klart att killen inte var så lite självcentrerad. Han har säkert inte haft en tanke på att han skulle kunna åka fast för det.

Men jag kan inte låta bli att tycka synd om fru Troilius. Att ens man blir anklagad (med rätta) för våldtäkt kan inte vara roligt, men att sedan få höra att han dessutom varit på halva kliniken? Fy tusan.
Men hon kanske är van vid att han inte håller sig på mattan, även om våldtäkt inte är det första man skulle misstänka.

-
Citat:
Ursprungligen postat av Gurris
malmöläkaren som för 15-20 år sen misstänktes för att ha dränkt sitt barn och dödat hustrun med indiangift. Är det någon som vet något om den sistnämnde?

Testa krim.forumet. Någon vet kanske där. Skulle vara intressant att höra om.
Citera
2007-08-03, 14:33
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Inte alls säkert att han blir dömd, att det nu dräller in anmälningar kan hans försvarare lätt få bort genom att säga att dom nu passar på för att ge igen pga olika omständigheter, dom kanske inte har fått semester när dom begärt och andra saker. Det ser inte bra ut att komma långt senare som i det här fallet 2 år efteråt. Varför vänta? Om man nu blivit sexuellt ofredad varför då stanna kvar för att inte prata om våldtäkt, har man blivit våldtagen så måste man ha en väldigt bra förklaring till varför man stannar kvar och arbetar och inte bara säger upp sig. Ska bli intressant att se fortsättningen. Och som sagt svärdottern vet vi inte hur det kom sig att hans sperma fanns inuti henne. Han påstår att det finns fullt legitima skäl till att dom hade sex. Ska bli intressant hur som helst att se hur det går.

Tycker inte alls det är konstigt att personalen inte anmält detta tidigare. Det kan inte vara en lätt sak att anmäla chefen - utan bevis dessutom. Det är nog lättare att anmäla när det finns fler som gjort det.

Trollet hade en ovanlig förklaring till att sperman - på ett icke olagligt - hamnat där. Men förklaringen handlade inte om att de haft frivilligt sex.
Den förklaringen ska bli mycket intressant att höra.

Ja, det här med personalen, kom att tänka på när kanal 5 skulle sända "Plastikkliniken". Nån kvällstidning intervjuade Trollet:
-Måste man vara snygg för att få jobb här?
Trollet svarade då: -Nej, men man blir.
Citera
2007-08-03, 14:43
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trinnit
Han påstår väl att de inte haft sex alls men att hans sperma ändå hamnat i henne på något ännu oförklarat sätt?
Hon ligger naken och är sövd.
Han står med ryggen i mot henne.
Han onanerar för fullt.
När han ska spruta så halkar han på en gurkskiva och råkar sptuta lite sperma på den nersövda tjejen.
Citera
2007-08-03, 14:59
Bannlyst
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...676773&rss=554

"Polisen befarar att betydligt fler kvinnor utnyttjats
Ytterligare två kvinnor har polisanmält en plastikkirurg i 50-årsåldern i Malmö för sexuellt utnyttjande. Än så länge har sju kvinnor anmält läkaren, men ansvariga för utredningen befarar att betydligt fler personer har blivit utsatta för övergrepp. "

Nån som känner igen det här från "Handen som gungar vaggan"?
Citera
2007-08-03, 15:13
Medlem
Trinnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Hon ligger naken och är sövd.
Han står med ryggen i mot henne.
Han onanerar för fullt.
När han ska spruta så halkar han på en gurkskiva och råkar sptuta lite sperma på den nersövda tjejen.

Ja, dessa gurkor är ett ständigt problem på läkarklinikerna.

Det ska hursomhelst bli mycket spännande att höra hans förklaring. Min gissning är att det på något vis kommer att involvera handskar eller läkarredskap.

Månne har han pillat på sig själv, tagit på utsidan av handskarna, glömt bort det, och sedan råkat (ojdå) återanvända handskarna när han skulle undersöka flickstackarn. Dock bara en avlägsen spekulation.
Citera
2007-08-03, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrris
Inom läkarskrået finns det många morbida personer. Tänker först och främst på "allmänläkaren o obducenten" i Stockholm men även på malmöläkaren som för 15-20 år sen misstänktes för att ha dränkt sitt barn och dödat hustrun med indiangift. Är det någon som vet något om den sistnämnde?

Läkaren i Malmö, är det inte närmare 30 år sen? Kommer ihåg nåt från barndomens somrar hur det skrevs nästan som en följetong i tidningarna.
Citera
2007-08-03, 18:58
Medlem
Undrar hur många...

Man undrar ju verkligen om hur många det egentligen rör
sig om!?

Han har "hållt på" med större el. mindre övergrepp sedan år 2000,
och man kan ju anta att det inte har handlat om en per år...snarare tiotals
varje år...Denna skandal kommer att växa ngt oerhört, det kan vi vara säkra på.

Är Trollet en sexgalning? Psykopat? Konstiga sexuella böjelser? Alltihopa på en
och samma gång!?

Detta är den sjukaste skandalen jag varit med om på länge...

Och inte kan väl Agneta ha missat allt detta!? Under så många år? T.o.m bland
personalen på kliniken?
Citera
2007-08-03, 19:17
Medlem
Upprclss_drpouts avatar
Citat:
Inte alls säkert att han blir dömd...
Låt mig gissa. Du är inte jurist?
Citera
2007-08-03, 23:24
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Trollet hade en ovanlig förklaring till att sperman - på ett icke olagligt - hamnat där. Men förklaringen handlade inte om att de haft frivilligt sex.
Den förklaringen ska bli mycket intressant att höra.

Hon kanske våldtog honom då.... D e ju inte frivillig sex, iaf inte från hans sida...
Citera
2007-08-04, 10:00
Medlem
MILFMANs avatar
Hjälp från svärfar?

Det är väl klart att man helst inte går till "svärfar" för intima åtgärder.

Det väl också ganska troligt att hon fått kostnadsfri hjälp tidigare och därmed "överkommit" det genanta i det hela samt därmed byggt upp en förtrolig relation med det snälla trollet... Vem vet hon kanske tidigare fått presentkort i julklapp som inneburit att trollet haft henne på specialbehandling tidigare??

Jag skulle tippa på att hon gick till honom för att det var gratis och att han tyckte att det var ok att ta betalt på "sitt sätt".
Citera
2007-08-04, 17:36
Medlem
Kan inte bekräfta men

Citat:
Ursprungligen postat av Trinnit
Ja, dessa gurkor är ett ständigt problem på läkarklinikerna.
Det ska hursomhelst bli mycket spännande att höra hans förklaring. Min gissning är att det på något vis kommer att involvera handskar eller läkarredskap.
Månne har han pillat på sig själv, tagit på utsidan av handskarna, glömt bort det, och sedan råkat (ojdå) återanvända handskarna när han skulle undersöka flickstackarn. Dock bara en avlägsen spekulation.
Enligt en nästkusin till en nära kompis till trollets försvarsadvokat ligger det till så här. Sonens förra flickväns nye pojkvän behövde ett transplanterat organ som passade flickvännen bättre än det han hade och trollet lovade ställa upp (filantrop som han är) som organdonator http://www.organdonation.se/anmreg.shtml. Under trollets legitima utprovning kom trollet av misstag vilket skulle förklara DNAt. Jag kan inte gå i god för att det stämmer men om det är så blir nog trollet frikänt trots alla påhopp från tidigare patienter och personal. Case closed?
Citera
2007-08-04, 21:47
Citat:
Ursprungligen postat av Belbo
Det här är det roligaste inlägget jag någonsin läst. Fan va jag skrattade åt det här. Tack, mitt liv bör ha blivit 10 år längre nu.

Haha, ingen orsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in