2014-05-27, 17:13
Medlem
asfaltgosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus
Var där för runt 4-5 dagar sedan. Första gången, med polare: dom köpte, så utbudet kan jag tyvärr inte säga något om, men såg en del maskerade snubbar samt kamouflagenät. Förstod i efterhand att det inte brukar vara så, hur ser det ut vanligtvis? (Vi har planer på att kanske dra ned igen en helg om någon månad)

Såhär ungefär: http://webnews.textalk.com/upload/ar...469002/hasch_s
Det var för övrigt razzia där i dag. Plötsligt vrålade en tant från en restaurang: ORO. På två sekunder var stånden tomma och sekunder senare rusade kravallpolis in och härjade runt en stund bland stånden, haffade en person och sedan drog de. Några minuter senare var försäljningen igång på de flesta ställen
Senast redigerad av asfaltgosse 2014-05-27 kl. 17:17. Anledning: Tillägg i texten
Citera
2014-05-27, 21:09
Medlem
Är det så här illa också tror ni?

http://www.youtube.com/watch?v=fYK7lruakqU

En del skyr ju inga medel.
Citera
2014-05-27, 21:25
Medlem
Tänkte dra ner dit med några polare under lovet nu kanske bara bara där i en eller två dar! Hur behandlar de turister?
Citera
2014-05-27, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragomir
ska man gömma sig på toan eller ska man gömma saker på toan? jag tänker att om man nu gömmer sig där och man har saker i typ en rygsäck, och tullarna kommer och kräver att man öppnar, då kan man väl bara lägga väskan där och säga att den var där när man kom?

kameror.
Citera
2014-05-27, 21:34
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortalstefan
Tänkte dra ner dit med några polare under lovet nu kanske bara bara där i en eller två dar! Hur behandlar de turister?

De behandlar turister okej, men man får bäst priser om man pratar flytande danska
Citera
2014-05-27, 21:36
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragomir
snabb fråga: är det skillnad på utbud och sådant beroende på om man är där en lördag eller söndag?

Det är ungefär som att fråga om det är det hos din lokala ica-handlare; Givetvis, om de fått in nya grejor. Det är inte så att de har lördagshasch och söndagshasch...
Citera
2014-05-28, 17:14
Medlem
Trophykittens avatar
Jag var där i förrgår och frågade dom som jobbade där, dom sa det va lugnt, fanns både brunt och grönt !
Citera
2014-05-29, 14:28
Medlem
postkrans avatar
Gjorde ont o komma tillbaka och se hur det ser ut. Väldigt tråkigt att stånden ska behöva se ut så samt att utbudet va så kraftigt förminskat.

Hade hoppats på röka mig förstörd på något ice eller olja men verkade inte finnas framme på borden längre.

Fick nöjja mig med det vanliga ljusa mjuka haschet som sålts där i flera år samt lite bubblegum, vilket ändå va mycket trevligt att röka efter att man levt på tropiskt bushweed i 1.5 år.
Citera
2014-05-29, 16:22
Medlem
AgustSeris avatar
Tänkte sticka till Chris nu i sommar för första gången, några tips på vad man ska kolla efter och tips på vad man kan göra för skoj i köpenhamn/Christiania?

En till fråga till vilka strains kommer man troligen hitta i Chris?
Citera
2014-05-29, 19:38
Medlem
ska över nu i nästa vecka och hämta hem grönt för cirka 12000 Sek, någon som har nått bra förslag på weed bra weed till bra pris som man ska fråga efter?
Citera
2014-05-31, 15:05
Medlem
hej,
undrar vad ett hegge bra brunt går på ? samt gräs bra kvalite
säljer många stånd heggen ? hur rädd ska man vara med att fråga efter heggen? finns det risk att man blir blåst?

skiljer det sig mycket på att köpa 200 ist för 100?
Citera
2014-05-31, 23:59
Medlem
akvifers avatar
Sverige... Ta Amnesia Haze. Bra pris bra kvalite, finns hos typ alla.

weii... Har inga priser tyvärr. Men det finns i alla klasser. Och nej, du behöver inte vara orolig för ett hegge eller två.

Jag var lite nervös när polaren skulle hooka en kasse. Men det gick löjligt smidigt det med. Så var bara trevlig och klarspråkig. Ta allt på engelska också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in