2012-07-03, 15:36
Medlem
stonerfuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Stacy
När? Var bra drag i lördags iaf.

Haha, ja säljarna brukar inte ha stenkoll direkt, frågar man något så får man bara kroppspråk-svar tillbaks

Inte direkt några glada svar man får heller, plus att man har 5-10 flåsandes i nacken för att hålla koll så man inte försöker något dumt.
Citera
2012-07-03, 17:59
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonerfuzz
Inte direkt några glada svar man får heller, plus att man har 5-10 flåsandes i nacken för att hålla koll så man inte försöker något dumt.
Ja det beror ju på var man köper. Senast träffade jag en riktigt schysst gubbe som bara gav glada svar och inte stod det några "vakter" jämte heller.
Citera
2012-07-03, 18:18
Medlem
stonerfuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Ja det beror ju på var man köper. Senast träffade jag en riktigt schysst gubbe som bara gav glada svar och inte stod det några "vakter" jämte heller.

Det kan nog bero på att jag var där sent på kvällen och alla pushers verkade trötta och småirriterade (hjälper nog inte att man är svensk heller).
Citera
2012-07-03, 19:31
Medlem
raveshuffles avatar
Jag och några kompisar ska ner imorgon, en av oss är under 18 år är det någon som vet hur det är med åldersgränser på området? Måste man tex visa leg någonstans?
Citera
2012-07-03, 21:46
Medlem
flakmoppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raveshuffle
Jag och några kompisar ska ner imorgon, en av oss är under 18 år är det någon som vet hur det är med åldersgränser på området? Måste man tex visa leg någonstans?

Nä.
Citera
2012-07-03, 23:22
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonerfuzz
Det kan nog bero på att jag var där sent på kvällen och alla pushers verkade trötta och småirriterade (hjälper nog inte att man är svensk heller).

Jo så är det säkert men jag har upplevt kassa pushers också. De som är direkt till höger när man kommer in och alltid har grejer uppe är ju jävligt dryga. De har alltid massa extra folk runt omkring och ger inte alls lika bra mängdrabatt.
Citera
2012-07-04, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlapJack
Hej vänner!

Jag tänkte åka förbi Chris lite snabbt imorgon. Köper sällan gräs numera, men tänkte unna mig något till resten av sommaren.

Jag har lite svårigheter med talet emellanåt, så säljarna i chris har tenderat att vara lite ohjälpsamma de tidigare gångerna jag försökt frågat dem. Därför behöver jag lite hjälp på traven från någon som nyss vart där och kan rekommendera nåt grymt!

Det jag söker är en bra sativa, som helt klart är uppåt.

Tack på förhand!
Den nya AK47n som kostar 140 DKK är en helt brutal sativa, den måste du testa!
Citera
2012-07-04, 19:31
Medlem
Hur mycket kostar ett hekto generellt i Chris?
Citera
2012-07-04, 19:43
Medlem
FlapJacks avatar
En aning off topic kanske menee. Nu blev det så att den jag skulle slagga hos var tvungen att hälsa på sin sjuka far i sista sekund, så jag är lite lämnad åt ödet i Köpenhamn. Det löser sig såklart, men vill komma undan så billigt som möjligt. Till my point - campingplatsen i Chris. Finns den kvar? Kostar den något?

Tack på förhand!
Citera
2012-07-04, 19:48
Medlem
GreenProphets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlapJack
En aning off topic kanske menee. Nu blev det så att den jag skulle slagga hos var tvungen att hälsa på sin sjuka far i sista sekund, så jag är lite lämnad åt ödet i Köpenhamn. Det löser sig såklart, men vill komma undan så billigt som möjligt. Till my point - campingplatsen i Chris. Finns den kvar? Kostar den något?

Tack på förhand!

Det finns ju en välgjord koja uppe bland träden, att sitta "sent" där uppe borde inte vara några problem.
Citera
2012-07-05, 09:52
Medlem
christiania hegge 2lax

Tjen, vad är det absolut bästa hegget brunt jag kan få för 2000 danska kr i chris?
Citera
2012-07-05, 09:55
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Inget. Du får punga ut med mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in